شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور : بسیجیان همواره همراه رزمندگان و مدافعان انقلاب اسلامی بودند

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور : بسیجیان همواره همراه رزمندگان و مدافعان انقلاب اسلامی بودند

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 15 مهر 1397 ساعت 13:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان اینکه بسیج در احیای دین نقش سازنده ای داشته است، گفت: بسیجیان از آغازین روزهای انقلاب اسلامی همواره همراه و در کنار رزمندگان و مدافعان انقلاب اسلامی بودند.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در اجتماع ۲۵ هزار نفری بسیجیان در زاهدان اظهار داشت: بسیجیان از روزهای آغازین انقلاب اسلامی همواره همراه و در کنار رزمندگان و مدافعان انقلاب اسلامی بودند و  با حضور خودشان تمام دشمنان را در صحنه‌های مبارزه ناکام ساخته اند.

 

سردار مارانی ادامه داد: بسیجیان  از انقلاب اسلامی دفاع کرده‌ و  برای بیعت با ولی امر خود به این صحنه آمده‌اند تا بگویند همیشه همراه انقلاب اسلامی خواهند ماند.

 

وی با بیان اینکه نقش بسیج مردمی در طول انقلاب اسلامی یک نقش تعیین کننده بوده است افزود: نقش بسیج در احیای دین بسیار سازنده بوده به طوریکه اگر امروز ما انقلابی را داریم که به عنوان انقلاب اسلامی در جهان می‌درخشد و همه کشورها به آن افتخار می‌کنند بسیجیان باعث و بانی این انقلاب دینی و اسلامی بوده اند.

 

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان اینکه بسیجیان دین و اسلام را زنده کرده اند عنوان کرد: بسیج و بسیجیان در زمینه ترویج دین کار کرده اند و می‌توان گفت احیای دین توسط مردم ایران و بسیجیان انجام شده است.

 

سردار مارانی اظهار داشت: به زودی چهل سالگی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان جشن خواهیم گرفت که مبارزه با دشمنان و قطع طمع آنها از دستاوردهای بسیج است.

 

وی خاطرنشان کرد: آنچه در مبارزات بسیجیان مشهود بوده استواری پایه‌های دینی اعتقادی و مذهبی است که همین امر سبب شده تا مردم دنیا به بسیجیان نگاه کنند و اسلام را از آنان یاد بگیرند.

 

سردار مارانی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید زیر پرچم انقلاب و در کنار ولایت ثابت‌قدم بایستند اظهار داشت: امروز جهانیان شاهد اقتدار بسیج هستند که این اقتدار در دل دوستان را شاد و ترس در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

 

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تاکنون با شکست مواجه شده اند و سعی دارند با ورود در عرصه های فرهنگی سیاسی و اقتصادی به اهداف شوم خود برسند.

 

وی خاطر نشان کرد: تحریم های اقتصادی و فشارهای معیشتی علیه ایران اسلامی حربه دشمن است که در این صحنه هم مردم قطعا پیروز خواهند شد و دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

 

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: امروز بسیج به عنوان نیروی ذخیره انقلاب در ایران و تمام بلاد اسلامی در کنار محور مقاومت ایستاده که شکست امروز دشمن ناشی از قدرت و ترس از بسیجیان به شمار می‌رود چون زنان و مردان بسیجی همواره در کنار انقلاب و گوش به فرمان رهبری بوده اند.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است