شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهدیدارنماینده ولی فقیه در سپاه و رییس مجلس شورای اسلامی

دیدارنماینده ولی فقیه در سپاه و رییس مجلس شورای اسلامی

منتشرشده در سپاه شنبه, 14 مهر 1397 ساعت 18:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه و دکترعلی لاریجانی با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و دکترعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز(شنبه 14 مهر) با یکدیگردیدار و گفتگوکردند.

بنا براین گزارش ؛ در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  گزارشی از برنامه های جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای ارتقای سطح آگاهی دینی پاسداران و بسیجیان ارائه کرد و با اشاره به سوابق پاسداران در علاقمندی به مباحثاعتقادی و سیاسی از ابتدای انقلاب اسلامی، کوشش فعلی را در راستای افزایش بصیرت دینی آن‌ها، افزایش فضای معنوی در سپاه و تداوم روند دوری‌گزینی از وارد شدن به دسته‌بندی ها و جناح‌بندی های سیاسی به مثابه یک تکلیف و اصل غفلت ناپذیر عنوان کرد.

وی تاکید کرد: وظیفه سپاه پاسداران، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر برنامه های دشمنان انقلاب است.

در ادامه، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه والای سپاه، حفظ این نهاد را از اولویت های همه دوستان و یاران انقلاب اسلامی دانست و مراقبت از عظمت سپاه را در گرو رفتار سنجیده در همه امور و اطاعت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قوا و وارد نشدن به امور خرد و به خصوص به گروه ها و جناح‌های سیاسی درون نظام که موجب خدشه وارد شدن به موقعیت برجسته و ممتاز سپاه خواهد شد، برشمرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بهره گیری از آثار شهید مطهری و سایر بزرگان حوزه اندیشه اسلامی را در افزایش بنیه دینی و اخلاقی پاسداران امری مطلوب دانست.

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است