شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهنماینده ولی فقیه در سپاه در تبریز: در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با جبهه استکبار ذره ای تردید نمی کنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه در تبریز: در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با جبهه استکبار ذره ای تردید نمی کنیم

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 11 مهر 1397 ساعت 19:53
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: تقابل بین ایران و استکبار نه بر سر موضوع سرزمینی و امکانات، بلکه بر سر باورها واعتقادات است و چنین تقابلی تمامی ندارد و ما در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با جبهه استکبار ذره ای تردید نمی کنیم.

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز با بیان اینکه در قرآن کریم  بر پایان ناپذیر بودن تقابل جبهه استکبار با جبهه حق و حقیقت اشاره شده است، گفت:تقابل بین ایران و استکبار نه بر سر موضوع سرزمینی و امکانات، بلکه بر سر باورها واعتقادات است و چنین تقابلی تمامی ندارد و ما در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با جبهه استکبار ذره ای تردید نمی کنیم.

 نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به نقشه ها و توطئه های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب طی سال های اخیر، گفت: بر همین اساس تعداد 160 پروژه علمی که 60 مورد آن در موسسات رسمی وزارت امور خارجه آمریکا و 100 مورد نیز توسط دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی این کشور مورد بررسی قرار گرفته است و همه آنها براندازی جمهوری اسلامی را نه به وسیله جنگ سخت بلکه از طریق جنگ نرم توصیه کرده اند.

وی اضافه کرد: در این مطالعات تصریح شده است که جمهوری اسلامی ایران به لحاظ جغرافیایی، مبانی فکری و ترکیب جمعیتی به اندازه ای قدرتمند شده است که عملیات سخت چاره ساز نیست و باید این کشور توسط جنگ نرم و با تضعیف ارکان آن در معرض چالش قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، اسلام و ماهیت دینی، رهبری و ولایت فقیه، حضور و مشارکت مردمی و روحیه و فرهنگ مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی را چهار رکن مهم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: استکبار جهانی امروز ارکان انقلاب اسلامی ما را نشانه رفته است.

وی، تغییر ذائقه مردم ایران را از جمله راهکارهای دشمنان برای ضربه زدن به ارکان انقلاب اسلامی دانست و گفت: بر این اساس به تدریج مطالبات ارزشی جای خود را به تعلقات مادی گرایانه میان مردم می دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه، افزایش روزافزون کینه توزی و دشمنی های استکبار با جمهوری اسلامی را نشانه ای واضح از قدرتمندی نظام اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اگر چنین نبود، هیچگاه هزینه های کلان برای ضربه زدن به ایران صورت نمی گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه چهار دهه استقرار نظام الهی در ایران به هیچ عنوان برای دشمنان قابل هضم نیست، گفت: با این همه دشمنی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، انقلاب اسلامی هنوز زنده و پویا به راه پرصلابت خود ادامه می دهد و روز به روز و بی وقفه به پیشرفت می رسد .
 نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی باید واقعیات و تکالیف مشخص شود، اظهار داشت: باید روح امید را به جامعه تزریق کرد، زیرا این انقلاب الهی توانسته عرصه های جهانی را طی کند و به دستاوردی عظیمی دست یافته که قابل چشم پوشی نیستند.

انتهای پیام /02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است