شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار غیب پرور در نشست خبری: تجمع 700 هزار نفری بسیجیان سراسر کشور در روز پنج شنبه/ اجتماع 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی

سردار غیب پرور در نشست خبری: تجمع 700 هزار نفری بسیجیان سراسر کشور در روز پنج شنبه/ اجتماع 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 10 مهر 1397 ساعت 10:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز :رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تجمع 700هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: همچنین صد هزار نفر از بسیجیان در تهران در ورزشگاه صدهزار نفری اجتماع خواهند کرد.

 

 به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه به تشریح دستاوردهای مرحله اول رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) و اعلام برنامه‌های مرحله دوم این رزمایش پرداخت.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که رزمایش بزرگ عاشوراییان بسیج از ۹ شهریور در تمامی استان ها آغاز شده ، گفت: این رزمایش شامل دو بخش بود که بخش اول آن رزمایش هزار گردان بیت المقدس در بیش از ۵۰۰ شهرستان و بخش دیگر نیز رزمایش خدمت رسانی بسیج با حضور بیش از ۷۰۱۴ گروه جهادی در مناطق محروم کشور بود.

 

وی افزود : در زمان شروع رزمایش حضور ۷۰۱۴ گروه جهادی به استعداد بیش از ۱۵۰ هزار نفر نام بردیم که به حمدالله امروز گروه های جهادی خدمت رسانی داوطلب خودجوش نیز به میدان آمدند و تعداد این گروه‌ها به ۸ هزار گروه جهادی رسید.

 

سردار غیب پرور با بیان اینکه قریب به ۲ هزار پروژه در بخش عمرانی شامل احداث ، تکمیل و مرمت در مدت برگزاری رزمایش به انجام رسیده است ، گفت : ۶۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز اقدامات جهادی توسط مردم و خیرین تامین شد که نشانگر دغدغه مندی و مشارکت اقشار مختلف در کمک به همنوعان است.

 

وی با اشاره به خدمات پزشکی صورت گرفته در رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) گفت:۱۶۰ هزار خدمت پزشکی در زمان انجام رزمایش شامل ویزیت های عمومی ، تخصصی و ارائه خدمات در حوزه های مختلف پزشکی در این رزمایش صورت گرفت.

 

سردار غیب پرور از اجرای ۲۶ هزار برنامه فرهنگی آموزشی و اکران فیلم در نقاط محروم کشور در مدت برگزاری رزمایش خبر داد و اظهار کرد : در حوزه اقتصاد مقاومتی بیش از ۱۱۸۷ پروژه در یک ماه گذشته راه‌اندازی شد ۳۲۷ تیم تخصصی از بسیج مهندسین کشاورزی در مدت برگزاری رزمایش به سراسر کشور اعزام شدند همچنین ۳۶۲ هزار بسته معیشتی نوشت افزار و اقلام بهداشتی درمانی و جهیزیه توسط جهادگران بسیجی در اقصی نقاط کشور توزیع شد.

 

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تجمع 700 هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور در روز پنجشنبه؛ گفت: ۱۰۰ هزار نفر از بسیجیان تهران و کرج در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی اجتماع خواهند کرد.

 

وی در بخش دیگری با بیان اینکه جنگ اقتصادی تبعات گوناگونی دارد ، گفت: در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی همه مشارکت داشتند و این نشان دهنده این است که ظرفیت خدمت در کشور فوق العاده است.

 

سردار غیب پرور اظهار داشت: در این دوره یک ماهه اقدامات مناسبی انجام شده که نشان دهنده کار بزرگی است که درسراسر کشور اتفاق افتاده است.

 

رئیس سازمان بسیج خاطر نشان کرد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بعد ازگذشت  ۳۵ روز ، روز ۵شنبه و با تجمع بیش از ۷۰۰ هزار نفر نیروی بسیجی سازمان یافته به نقطه پایانی خود می رسد.

 

سردار غیب پرور ادامه داد: حضور این تعداد نیروی مردمی در سازمان و تشکیلات دنیا بی نظیر است. 6۰۰ هزار نفر در مراکز استان ها و نیز ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران قبل از ظهر اجتماع خواهند کرد تا با آرمان های انقلاب، امام (ره) ، شهدا و رهبری فرزانه انقلاب ( مد ظله العالی) تجدید میثاق داشته باشند.

 

وی گفت: با حضور بسیجیان در سخت ترین شرایط می توان با امید ، نشاط و چشم داشت مثبت در جهت آرمان های انقلاب حرکت کرد.

 

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه نشست و تجمع  روز ۵شنبه یک اعلام و آغازی برای شروع دومین چهل سالگی انقلاب اسلامی است افزود: آن چیزی که دشمن خیال پردازی کرده که حیات انقلاب را در چهل سالگی نخواهیم دید،به  فضل خدای متعال و با اقتدار کامل ،  چهلمین سال انقلاب را در دور دوم با ظرفیت بهتر و با اعتقاد و ایمان به راهی که انتخاب کردیم ، شروع می کنیم.

 

وی درباره سخنران روز مراسم پایانی رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج افزود :تلاش می کنیم در بالاترین سطح میزبان مهمان ویژه مان باشیم. 

 

سردار غیب پرور ادامه داد:خدمت رسانی و حضور در میدان های مختلف با بهره گیری از نیروهای جوان است.بیش از ۸۰ درصد نیروهای جهادی و رزم ، جوان و نوجوان هستند که زیر ۳۰ سال سن دارند.

 

رئیس سازمان بسیج درباره مرحله دوم رزمایش افزود: برنامه روز پنج شنبه حلقه پایانی رزمایش است.بسیج خدمت رسانی تا پایان سال ادامه دارد و در نقاط سردسیر و دورافتاده به شکلی و در سایر استان های به شکل دیگری عمل خواهد شد و روز پنج شنبه نقطه پایانی رزمایش است.

  

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک مجلس شورای اسلامی بتوانیم قوانین مورد نیاز بسیج را به تصویب برسانیم.

 

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است