شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار شریف در یادواره شهدای سلماس عنوان کرد: بهره گیری از الگوی دفاع مقدس راه حل مقابله با جنگ اقتصادی دشمن

سردار شریف در یادواره شهدای سلماس عنوان کرد: بهره گیری از الگوی دفاع مقدس راه حل مقابله با جنگ اقتصادی دشمن

منتشرشده در سپاه شنبه, 07 مهر 1397 ساعت 12:02
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه جنگ اقتصادی پیچیده و چندلایه علیه ایران اسلامی در جریان است، گفت: ایستادگی ، مقاومت و باور توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و نیزهمراهی مردم که برگرفته از دفاع مقدس ملت ایران علیه دنیای استکباراست، امروز به عنوان الگویی کارآمد می تواند ما را برابر دسیسه دشمن در عرصه جنگ اقتصادی یاری کند.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره شهدای شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی از جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ملت ایران به عنوان یکی از طولانی ترین جنگ های تاریخ معاصر یاد کرد و گفت:  در آن برهه زمانی انقلاب اسلامی نوپا بود و سازمان نظامی کشور انسجام خود را از دست داده بود و سازوکار دفاعی و نظامی خاص برای مقابله با تهاجم دشمن وجود نداشت، لذا فرصت طلایی برای دشمنان ایران فراهم شده بود.

وی خاطرنشان کرد: هر چند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صدام  به عنوان متجاوز به خاک ما اشتباه تاکتیکی و محاسباتی در جنگ نداشتند،اما عمق ارتباط قلبی بین رهبری ایران و مردم با یکدیگر را از قلم انداخته بودند.

سردار شریف با بیان اینکه ارتباط قلبی بین ملت ایران با رهبری ،جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد، گفت: با ندای امام خمینی(ره) ملت ما یکپارچه به سربازی پا در رکاب تبدیل شدند و همین مولفه تعیین کننده سبب شد" باکری ها" از میان توده امت برخیزند و لشکرهای عاشورا تشکیل شود و برخصم  بتازند.

وی با بیان اینکه توطئه دشمن برای تجزیه کشور از اوایل انقلاب تاکنون همچنان ادامه دارد، بیان کرد: برغم خباثت و توطئه های گسترده منافقین و دشمنان و دست نشاندگان استکبار علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران در طی سالیان متمادی ، به واسطه جانفشانی‌های مردم و فرزندان آنان در نیروهای مسلح، کشورمان در مقابل گزندهای مختلف حفظ شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه تصریح کرد: داعشی که منطقه را به خطر انداخته بود ، به واسطه رفتار عاقلانه و با اقتدار جبهه مقاومت اکنون تارومار شده است که این مهم نیز با همراهی مردم اتفاق افتاد.

سخنگوی سپاه در پایان با بیان اینکه جنگ اقتصادی پیچیده و چندلایه علیه ایران اسلامی در جریان است، گفت: ایستادگی ، مقاومت و باور توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و همراهی مردم که برگرفته از دفاع مقدس ملت ایران علیه دنیای استکبار بود، امروز به عنوان الگویی کارآمد می تواند ما را برابر دسیسه دشمن در عرصه جنگ اقتصادی یاری کند.

انتهای پیام/02



آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است