شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهدبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه: آب و اشتغال اولویت اصلی پروژه های عمرانی خراسان جنوبی است/ تأمین مسکن محرومان و معلولان در ۱۰ استان آغاز شد

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه: آب و اشتغال اولویت اصلی پروژه های عمرانی خراسان جنوبی است/ تأمین مسکن محرومان و معلولان در ۱۰ استان آغاز شد

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 04 مهر 1397 ساعت 12:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: به واسطه اقلیم منطقه در پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی خراسان جنوبی آب و اشتغال اولویت اصلی است.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاء الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: محرومیت زدایی و مردم یاری را پیگیری می کنیم.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار تأمین مسکن محرومان و معلولان را  در ۱۰ استان آغاز کردیم، ادامه داد: در حوزه محرومیت زدایی استان های محروم و مرزی آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان فعالیت ها چشمگیرتر است و برای خراسان جنوبی نیز برنامه های متعددی داریم.

 

سردار حزنی افزود: یکی از مهمترین این اقدامات افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی در مناطق محروم و دهستان ها به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

 

وی بیان کرد: در پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی خراسان جنوبی به واسطه اقلیم منطقه آب و اشتغال اولویت اصلی است.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امنیت باید همراه با رفع نیازهای اصلی مردم در حوزه آب، برق و گاز باشد چرا که پسندیده نیست در جامعه مردم چنین مشکلاتی در نقاط مختلف داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ لذتی بالاتر از ارتباط با مردم محروم و تأمین نیازهای آنان در حوزه آب و راه و مسکن نیست، یادآور شد: نیاز در نقاط محروم به قدری زیاد است که تلاش شبانه روزی را می طلبد.

 

انتهای پیام/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است