شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار غیب پرور خبر داد: فعالیت ۱۸ هزار گروه جهادی تا پایان سال ۹۷ در کشور

سردار غیب پرور خبر داد: فعالیت ۱۸ هزار گروه جهادی تا پایان سال ۹۷ در کشور

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 26 شهریور 1397 ساعت 13:10
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تا پایان سال با افزایش ۱۸ هزار گروه جهادی به محرومیت زدایی در سراسر کشور می پردازند.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگویی، در مورد نقش سازمان بسیج مستضعفین در تحقق توسعه و آبادانی کشور، اظهار داشت: هم اکنون ۸ هزار گروه های جهادی در کشور فعال است و ۱۰ هزار گروه جهادی تا پایان سال به این گروه ها اضافه می شوند که ظرفیت سازندگی بالایی در کشور به وجود می آورند.

 

وی افزود: ۱۸ هزار گروه جهادی تا پایان سال فرصتی برای نوسازی و توسعه کشور در مسیر توسعه و تحقق اهداف، ایجاد می کنند.

 

رییس سازمان بسیج در مورد اهداف گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: برنامه گروه‌های جهادی به این نحو است که یک نقطه مشخص را برای هر گروه تعیین کرده و با تمرکز بر آن به صورت یک مجموعه از خدمات مورد نیاز بر آن محل مشخص شده، متمرکز می شوند.

 

سردار غیب پرور، محرومیت زدایی را از اصلی ترین رسالتهای گروه های جهادی دانست و گفت: فعالیت های خدمت رسانی در بخش سلامت و بهداشت، تامین نیازهای اجتماعی و فرهنگی از دیگر فعالیت های گروه های جهادی با محور محرومیت زدایی است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: استعداد بسیج یک اقیانوس است و عمق، طول و عرض بسیج مشابه قوه لایزال است و من همواره در مورد همکاری بسیج با دولت اعلام آمادگی کرده ام.

 

 

انتهای پیام/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است