شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبیانیه ها و اطلاعیه هاسخنگوی سپاه :آزمایش‌های موشکی سپاه مصوب ستاد کل نیروهای مسلح و با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی می باشد

سخنگوی سپاه :آزمایش‌های موشکی سپاه مصوب ستاد کل نیروهای مسلح و با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی می باشد

منتشرشده در بیانیه ها و اطلاعیه ها شنبه, 07 اسفند 1395 ساعت 15:57
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز؛سردار شریف گفت :همه آزمایش‌های موشکی سپاه   مصوب ستاد کل نیروهای مسلح  و با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی بوده و ریاست این شورا نیز بر عهده ریاست جمهوری است که مصوبات آن به تصویب مقام معظم رهبری می‌رسد.

به گزارش سپاه نیوز:سردار  سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف  مسئول روابط عمومی کل سپاه ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه مسؤول روابط عمومی سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همه آزمایش‌های موشکی سپاه   مصوب ستاد کل نیروهای مسلح  و با هماهنگی  شورای عالی امنیت ملی بوده و ریاست این شورا نیز بر عهده ریاست جمهوری است که مصوبات آن به تصویب مقام معظم رهبری می‌رسد.

وی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران روال منطقی خود را طی می‌کند، افزود: مطمئن هستیم قدرت موشکی ایران تاثیر بازدارندگی خود را دارد و اگر دشمنان انقلاب دیوانگی کنند سیلی سختی از ملت ایران می‌خورند.

سردار  شریف با بیان اینکه اینکه برجام و برنامه موشکی دو موضوع جداگانه است، اظهار داشت: قطعاً اگر قدرتمندی و عبور نظام از گردنه‌ها نبود دشمن هرگز حاضر به مذاکره نمی‌شد و این ناشی از قدرت دشمن نبوده بلکه ناشی از قدرتمندی ایران بود که حاضر به مذاکره با ایران شدند.

وی با بیان اینکه افزایش توانمندی‌های دفاعی از دوران دفاع مقدس شروع شد، گفت: مجاهدت و آزمایش‌های مکرر که با حمایت‌های مجدانه رهبر معظم انقلاب همراه بوده باعث شد با تلاش‌های جهادی فرزندان ملت به این قدرت دست یابیم که گوشه‌هایی از آن برای متنبه شدن دشمن، در آزمایش‌ها و رزمایش‌هایی که داشتیم به نمایش گذاشته شد.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه سیاست نرمش قهرمانه مقام عظمای ولایت یک بار دیگر بی‌اعتمادی و عهدشکنی آمریکا را برای مردم ایران و برخی به اثبات رساند؛ افزود: این موضوع باعث افزایش قدرت نرم‌افزاری ایران در مقابله با آمریکایی‌ها شد.

سردار شریف با بیان اینکه دشمن در ضعیف‌ترین شرایط موجود قرار دارد، گفت: دشمن در منطقه معضلات زیادی دارد و اگر قادر بود، باید مسائل افغانستان، عراق، یمن و سوری را حل می‌کرد.

انتهای خبر/01

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است