شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهنماینده ولی‌فقیه در سپاه : ناتوانی رژیم صهیونیستی مقابل حماس/ اقدامات تروریستی نشانه ضعف صهیونیست‌ها است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه : ناتوانی رژیم صهیونیستی مقابل حماس/ اقدامات تروریستی نشانه ضعف صهیونیست‌ها است

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 17 مرداد 1403 ساعت 08:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: اشغالگران صهیونیست در میدان اصلی مقابله با رزمندگان مقاومت ناتوان و ذلیل هستند و دستاوردی نیز نداشتند؛ لذا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه، اظهار داشت: اشغالگران صهیونیست در میدان اصلی مقابله با رزمندگان مقاومت، ناتوان و ذلیل هستند و دستاوردی نیز نداشتند؛ لذا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها در نبرد غزه به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیدند و مقابل حماس کاملاً ناتوان هستند، افزود: صهیونیست‌ها با اینگونه اقدامات می‌خواهند شکست‌های خود را در میدان نبرد با غزه جبران و افکار عمومی را منحرف کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی نشانه ضعف آن‌ها است و خواهند فهمید که جنایاتشان به ضررشان تمام شد. مردم ایران ثابت خواهند کرد که نسبت به مهمان عزیز خود حساسیت و تعصب دارند و وظیفه خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است