شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهکسب مقام دوم نیروهای مسلح در مسابقات پنجگانه نظامی روسیه

کسب مقام دوم نیروهای مسلح در مسابقات پنجگانه نظامی روسیه

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 20 تیر 1403 ساعت 10:37
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

تیم نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات پنجگانه نظامی روسیه به مقام دوم دست یافت.


به گزارش سپاه نیوز؛‌ سرپرست تیم پنجگانه نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردو بین منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و منتخب نیروهای مسلح فدراسیون روسیه خبر داد.

 سردار مهدی سرور سرپرست تیم پنجگانه نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این رابطه اظهار داشت: مسابقات پنجگانه نظامی بین منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و هشت تیم از نیروهای مسلح فدراسیون روسیه و یک تیم از کشور بلاروس از 11 تا 19 تیرماه به میزبانی کشور روسیه برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم فدراسیون روسیه جزء سه تیم برتر در رتبه بندی جهانی در این مسابقات هستند, لازم شد که برای  تبادل تجربه بین دو تیم با توجه به همسویی این کشورها، این اردو اول در کشور خودمان ایران و بعد هم با میزبانی تیم روسیه برگزار شود.

سردار سرور تصریح کرد: در این دوره مسابقات در بخش تیمی کشور روسیه اول ، منتخب جمهوری اسلامی ایران دوم و کشور بلاروس سوم شدند.

سرپرست تیم پنجگانه نظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این اردو زمینه‌ای برای ایجاد آمادگی جهت حضور پرتوان و پرقدرت تیم منتخب نیروهای مسلح در مسابقات پنجگانه آتی است که مردادماه در کشور ونزوئلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است