شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهنماینده ولی فقیه در سپاه در ارومیه : امروز گفتمان مقاومت بالاترین گفتمان انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه در ارومیه : امروز گفتمان مقاومت بالاترین گفتمان انقلاب اسلامی است

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 06 تیر 1403 ساعت 13:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج صادقی تاکید کرد: گفتمان عدم سازش و مقاومت بالاترین گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش سپاه نیوز؛ همایش بزرگ جهاد تبیین و روایت ویژه کارکنان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام و سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان جایگاه رفیع غدیر عنوان کرد: انقلاب اسلامی احیا کننده فرهنگ علوی، حسینی و عاشورایی است و امتداد این نهضت به طور قطع متصل به ظهور خواهد بود.

وی افزود: بزرگترین رسالت انقلاب اسلامی تربیت نسل یاران و سربازان ثابت قدم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است که به مرزهای جغرافیایی محدود نیست.


نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به موج حمایت دانشجویان غربی از مردم مظلوم غزه گفت: گفتمان عدم سازش که محصول انقلاب اسلامی است امروز در قلب اروپا و آمریکا شنیده می شود و این همان صدور انقلاب است که به برکت مجاهدت های امام راحل، شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران است.


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی شهید جمهور آیت الله رئیسی را مصداق بارز ایستادگی و مقاومت دانسته و افزود: شهید رئیسی ثابت کرد که هزینه مقاومت کمتر از تسلیم و سازش است.
وی افزود: شهید جمهور آیت الله رئیسی بنیانگذار شیوه جدیدی از خدمت در این نظام است که نتیجه آن در سه سال ریاست جمهوری ایشان در تمام ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی مشخص است.


نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه  امروز گفتمان مقاومت بالاترین گفتمان انقلاب اسلامی است گفت: دولت شهید رئیسی ثابت کرد که می توان با دنیا امروز با زبان قدرت و اقتدار صحبت کرد و عزت آفرید این یعنی مقاومت کردیم و وضع بهتر شد.


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی انتخابات ریاست جمهوری را مقطعی بسیار حساس برای ملت ایران دانست و افزود: امروز ما در جبهه انقلاب تاثیر گذارترین نقش را داریم، اکنون مانند شهید رئیسی به سربازی مطیع ولایت در سنگر ریاست جمهوری احتیاج داریم و ان شاءالله ملت ایران به استمرار این حرکت با شکوه رای خواهند داد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است