شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار فدوی : اقتدار جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» بر جهانیان نمایان شد

سردار فدوی : اقتدار جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» بر جهانیان نمایان شد

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 ساعت 21:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: اقتدار و موفقیت امروز کشوراز  گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که عملیات وعده صادق نیز برای جهانیان نمایان شد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار  علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدای باشت که امروز (پنجشنبه) برگزار شد، با بیان حدیثی در خصوص مقام والای شهدا اظهار داشت: شهدا به بالاترین مقام نزد خداوند رسیدند و اجازه دارند در محضر خداوند برای همه ما شفاعت کنند.

سردار فدوی افرود: به برکت انقلاب اسلامی روندی که وجود دارد این است که در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی کل نظام تکالیف الهی که بندگان باید انجام دهند را انجام داده و خداوند هر لحضه بر وعده خود که عظمت، سربلندی و بزرگی است، اضافه می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، منجر به شکست می‌شود، گفت: این شکست‌های دشمن به دلیل صبر، استقامت همه مردم است و باید با تمام توان رو به جلو حرکت کنیم تا مشکلات حل شود چرا که خداوند طرف حق است و وعده پیروزی نهایی را داده است.

وی اقتدار و موفقیت امروز کشور را در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: یاد شهدا باید همواره گرامی داشته شود تا بنوانیم بهره کافی را ببریم و این پشتوانه بزرگی است.

وی ادامه داد جنگ بین حق و باطل همیشگی است وشیطان با وسوسه انسان به دنبال این است که او را راحت نگذارد و به دنبال خود بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه از روز اول شروع جنگ در غزه آمریکا فرماندهی این جنگ را بر عهده داشت، گفت: اگر برخی از کشور‌ها رژیم کودک کش صهیونیستی را حمایت نمی‌کردند امروز شاهد این اقدامات شیطانی نبودیم.

سردار فدوی به عملیات بزرگ «وعده صادق» اشاره کرد و افزود: باوجود سانسور رسانه‌های بزرگ حامی رژیم صهیونیستی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر تمام جهان نمایان شد و اگر دوباره این نوع خباثت‌ها تکرار شود، اقدامی بزرگ‌تر انجام خواهیم داد.

وی به جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و یادآور شد: این استان با جمعیت کم در دوران دفاع مقدس ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، این یعنی مردم غیور این استان همیشه در میدان و پای کار هستند.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است