شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهنماینده ولی فقیه در سپاه: آموزش و تربیت ما باید به سمت مصونیت بخشی به ذهن‌ها و قلب ها برود/ اساتید و مربیان ،افسران جبهه تربیت و آگاهی بخشی هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه: آموزش و تربیت ما باید به سمت مصونیت بخشی به ذهن‌ها و قلب ها برود/ اساتید و مربیان ،افسران جبهه تربیت و آگاهی بخشی هستند

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 ساعت 13:16
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در آیین تجلیل از فرماندهان ،اساتید و مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه گفت:  آموزش و تربیت ما باید به سمت مصونیت بخشی به ذهن‌ها و قلب ها برود.

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تجلیل از فرماندهان ،اساتید و مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه ،از استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان الگوی جامع برای معلمان و اساتید در ابعاد گوناگون یاد کرد و گفت: شهید مطهری با برخورداری از معرفت ،علم، شناخت و اشراف کامل نسبت به مسائل با هدف مقابله با هجمه‌های فکری و شبهه افکنی‌های دشمن، به فراخور نیاز جامعه مخاطب خود، محتوای آگاهی بخش و هدایت گر را در اختیار آنان قرار می داد و سرانجام مزد مجاهدت انقلابی خود را با شهادت دریافت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه اعمال انسان‌ها متاثر از شاکله وجودی  آنها است گفت شاکله هر انسانی را  دانش‌ و معرفت‌ها و گرایش‌ و تعلقات شکل می‌دهد و دشمنان انقلاب اسلامی امروز پس از ناکامی در تمامی عرصه‌ها، توان و تمرکز خود را بر ایجاد تغییر در باورها و گرایش‌ها قرار داده‌اند تا شخصیت ، فرهنگ وسبک زندگی انسان‌ها را دچار تغییر کنند.

وی مقطع کنونی را روزگار جهاد در عرصه تعلیم و تربیت خواند و اظهار کرد: امروز مسئولان ،مربیان و روحانیون ما می‌بایست جهاد در این عرصه را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا دشمن را در اهداف شوم خود در تغییر الگوها ، ذائقه‌ها و تسخیر ذهن‌ها و قلب‌ها ناکام گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه آموزش و تربیت ما باید به سمت مصونیت بخشی به ذهن‌ها  برود اظهار کرد : دغدغه معلم و مربی ما امروز باید ساخت و تربیت ذهن و قلب یک انسان مومن باشد که این مهم بدون عمل مجاهدانه محقق نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تلاش مستمر ، خدامحوری ، برخورداری از سعه صدر و مقابله با هجمه دشمنان را از الزامات عمل جهادی توصیف و تصریح کرد : اساتید و مربیان امروز افسران جبهه علم، تربیت و آگاهی بخشی هستند.

گفتنی است؛ در آیین تجلیل از فرماندهان، مربیان و اساتید برتر عقیدتی سیاسی سپاه از خانواده سردار سرلشکر پاسدار شهید حاجی رحیمی تجلیل شد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است