شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد؛ اجرای بیش از ۶ هزار عنوان برنامه طی هفته بسیج در استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد؛ اجرای بیش از ۶ هزار عنوان برنامه طی هفته بسیج در استان تهران

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 28 آبان 1402 ساعت 09:59
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از اجرای بیش از شش هزار عنوان برنامه طی هفته بسیج در این استان خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در هفته بسیج امسال، بیش از شش هزار عنوان برنامه در شهرستان‌های استان تهران اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با بیان اینکه هفته بسیج متعلق به همه ملت ایران است، گفت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران است».

وی افزود: ما ۱۸ ناحیه بسیج در استان تهران داریم، که طبق گزارش‌ها و آماری که به بنده داده شده در هرکدام از این ناحیه‌ها از ۲۶۰ تا بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه در این هفته پویش «هر بسیجی یک خدمتگزار ملت» را خواهیم داشت، ادامه داد: در این هفته هر بسیجی با ایده خود، در محل کار، محله، دانشگاه و مدرسه خود کار خدمتگزاری آغاز خواهد کرد، که این اقدامات به صورت فردی و غیر سازمانی است.

وی از اعزام گروه‌های درمانی جهادی به مناطق کمتر برخوردار استان تهران و ویزیت و داروی رایگان خبر داد و تاکید کرد: طی هفته بسیج ویزیت همه درمانگاه‌های متعلق به بسیج رایگان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از اجرای رزمایش مومنانه در هر شهرستان این استان، اجرای سرود با شعار «غزه و حمایت از مظلومین»، برگزاری نشست‌ها و امید آفرینی، نواختن زنگ بسیج در مدارس و دانشگاه‌ها با روایتگری دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های اعزام به مناطق عملیاتی، رونمایی از دلنوشته های دانش آموزان اعزامی مناطق عملیاتی و عطرافشانی گلزار شهدا به عنوان دیگر برنامه‌های هفته بسیج خبر داد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است