شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسخنگوی سپاه: اراده مقاومت در فلسطینیان قوت گرفته است/ رژیم صهیونیستی عرصه افکار عمومی و رسانه را هم باخته است

سخنگوی سپاه: اراده مقاومت در فلسطینیان قوت گرفته است/ رژیم صهیونیستی عرصه افکار عمومی و رسانه را هم باخته است

منتشرشده در سپاه شنبه, 27 آبان 1402 ساعت 21:28
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار شریف در مراسم راهپیمایی قم گفت: مردم فلسطین راه مقدس مقاومت را انتخاب کرده اند و این راه را باقوت ادامه می‌دهند.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قم و در جمع راهپیمایان حمایت از  مقاومت اسلامی و کودکان غزه با اشاره به اینکه امروز دیگر کسی از طرح سازش و ارتباط با رژیم صهیونیستی صحبت نمی‌کند گفت: طرح آبراهام ترامپ مرد و به زباله دان تاریخ سپرده شد .

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه شاگردان تربیت یافته در مکتب، امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و سردار سلیمانی با عملیات طوفان الاقصی ضعف اسرائیل را بر ملا کردند گفت: فرزندان مقاومت با الهام از این مکتب این حرکت و مقاومت را تا پیروزی بزرگ و آزادی قدس امتداد خواهند داد.

وی اضافه کرد فکر، اندیشه، اعتقاد و باور را نمی‌توام با بمب و موشک از بین برد و مردم عزه ۴۳ روز است که زیر عملیات وحشتناک از جریان مقاومت دفاع می‌کنند و در حمایت از مقاومت علیه صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کنند.  

وی تاکید کرد: مردم فلسطین راه مقدس مقاومت را انتخاب کرده اند و این راه را ادامه می‌دهند چرا که یاد گرفته اند نتیجه مقاومت و جهاد در راه خدا پیروزی است و آن‌ها با شعار اسلامی و خالص برای دفاع از بیت المقدس در میدان هستند و صهیونیست‌ها نمی‌توانند این شرایط را تحمل کنند.

سردار شریف ادامه داد :جریان مقاومت شناخت عمیقی از رژیم دارد و عملیات طوفان الاقصی را با هزار رزمنده انجام داده و ۲ هزار نیروی دیگر را ذخیره دارد و در حال حاضر با وجود تمام رنج‌ها تمام فلسطین سربازان پا به رکاب جریان مقاومت هستند.


وی افزود : جریان مقاومت عملیات خود را امتداد می‌دهد و اراده مقاومت به عنوان اراده اصلی در فلسطینیان قوت گرفته است.

 
سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه نطام امنیتی، اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی از هم پاشیده شده است گفت در حال حاضر فرمانده سنتکام در تلاش است تا از فروپاشی بیشتر نطام صهیونیستی جلوگیری کند و تمام فرمان‌های نطامی را فرمانده سنتکام صادر می‌کند .

وی در خصوص برکات عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات برکات زیادی برای مردم و آزادگان جهان داشت و رژیم صهیونیستی عرصه افکار عمومی و رسانه را هم باخته است و همبستگی تمام مردم جهان واقعیتی بر آن است .


سردار شریف گفت: امروز ۴۳ روز از عملیات بی نظیر و منحصر به فرد و اثر گذار جبه مقاومت می‌گیرد و ۴۳ روز است که امت اسلام و مردم جهان یکبار دیگر چهره وحشی‌گری ابن رژیم را لمس کردند.


وی در خصوص جنگ‌های عربی با رژیم صهیونیستی افزود: امت عربی و اسلامی در مقاطع مختلف خشم و انزجار خود را با نام و نشان‌های مختلف ابراز کردند وتاریخ ۷۵ ساله مبارزات مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی تاریخ پر غم و غصه‌ای است .


وی ادامه داد :صهیونیست‌ها ۷۵ سال سعی کردند مسئله فلسطین فراموش شود و این رژیم در قلب خاورمیانه به عنوان نماینده عرب تضمین کننده منافع آن‌ها باشد، اما با وقوع انقلاب اسلامی و اراده اش و راهی که امام درمقابل پای امت مسلمان قرار داد تاریخ مردم فلسطین به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است