شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهتوسط قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه صورت گرفت ؛ ساخت 100 منزل و یک درمانگاه بزرگ برای اهالی هرمز

توسط قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه صورت گرفت ؛ ساخت 100 منزل و یک درمانگاه بزرگ برای اهالی هرمز

منتشرشده در سپاه جمعه, 12 آبان 1402 ساعت 10:49
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه از ساخت 100 منزل مسکونی برای مردم و یک درمانگاه برای آنان در جزیره هرمز به عنوان اقدام ماندگار و ارزشمند سپاه یاد کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در جزیره هرمز گفت: قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه کارهای بسیار بزرگی در جزیره هرمز انجام داده و بیش از 100 واحد مسکونی در شهرک ولایت جزیره ساخته شده و در اختیار مردم قرار گرفته و درمانگاه ساخته شده توسط سپاه نیز بزودی در این جزیره افتتاح می شود.
وی بر ضرورت تجهیز سریعتر این درمانگاه تأکید کرد.
سردار فرجیان زاده، مردم جزیره را مردمی ولایت مدار برشمرد و گفت: این عزیزان 40 شهید هدیه به انقلاب اسلامی کردند و بیشترین رزمنده را به نسبت جمعیت شان در جبهه داشته اند که نشانه درخشش این مردم در روزهای سخت این کشور است.

وی گفت: این جزیره مورد عنایت ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و همواره به مسؤولان استانی و سپاه و مسؤولان کشوری توصیه و تأکید دارند که به هرمز توجه بیشتری شود و این خدمات سپاه در این منطقه بسیار ارزشمند است و امیدواریم مسؤولان دولتی نیز توجهات بیشتری داشته باشند.

سردار فرجیان زاده بر ضرورت توجه بیشتر به برنامه های فرهنگی در جزیره هرمز نیز تأکید کرد و افزود : تردد گردشگر به این منطقه باید ساماندهی شود تا فرهنگ این منطقه تحت الشعاع برخی آسیب ها قرار نگیرد.

وی از فرمانده قرارگاه مدینه منوره و مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه نیز تقدیر و از هدایت های امام جمعه شهرستان در زمینه توسعه این جزیره نیز به عنوان ظرفیت بزرگی برای پیشبرد امور یاد کرد.

پایان پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است