شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار زهرایی : حرکت جهادی و خدمت بی منت از واژه‌های انقلابی و منحصر به فرد گروه‌های جهادی است

سردار زهرایی : حرکت جهادی و خدمت بی منت از واژه‌های انقلابی و منحصر به فرد گروه‌های جهادی است

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 25 آبان 1402 ساعت 12:46
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: برای گروه‌های جهادی، حرکت جهادی و خدمت بی منت از جمله واژه‌های انقلابی و منحصر به فرد هستند.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در دوره توانمندسازی جهادگران بسیجی آذربایجان غربی که با حضور مسوولان قرارگاه‌های جهادی استان در ارومیه برگزار شد، گفت: جهادگران به عنوان نیرو‌های انقلابی همواره جریان ساز بوده‌اند و مصداق عینی خدمت بی‌منت در زمینه محرومیت زدایی هستند.

سردار زهرایی با بیان اینکه جهادگران توانسته اند در جریان خدمت رسانی واژه‌های زیبایی را تولید و در دفتر خدمت ثبت کنند اظهار کرد: گروه‌های جهادی، حرکت جهادی و خدمت بی منت از جمله این واژه‌های انقلابی و منحصر به فرد هستند.

وی اضافه کرد: جریان ساز بودن این گروه‌ها امروز برای همگان محرز است، ولی گروه‌های جهادی هرگز مهر جریان‌های سیاسی را بر پیشانی شان نخواهند زد.

مسوول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی مولود انقلاب هستند، ادامه داد:  مجاهدت در میدان عمل مهمترین خصوصیت این گروههاست که در کنار خدمت رسانی انجام می‌شود و اخلاص عمل و رشادت‌ها و از خودگذشتگی این قشر  قابل تقدیر است.

وی گفت: جهانی سازی این خدمت رسانی با جبهه سازی مدنظر است چرا که این گروه‌ها باید امنیت آور باشند و عمق بخشی به این خدمات است که منجر به جذب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی کشور با اشاره به شعار از جهاد تا شهادت این گروه‌ها افزود: شهید حججی، شهید عجمیان، شهید دانشگر و سایر شهدای جهادگر ما جوانان انقلابی بودند که در این مسیر حرکت کردند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است