شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهآیین افتتاح 931 پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان با حضور سردار حزنی برگزار شد

آیین افتتاح 931 پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان با حضور سردار حزنی برگزار شد

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 16 خرداد 1402 ساعت 14:09
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 سردار حزنی در آیین افتتاح 931 پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان گفت: سپاه محرومیت‌زدایی را کنار ماموریت اصلی خود که دفاع از نظام اسلامی است دنبال می‌کند.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی صبح امروز ( سه شنبه) در آیین افتتاح 931 پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم نیازمند هم‌افزایی مجموعه دستگاه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در همین راستا سپاه کنار ماموریت اصلی خود که امنیت پایدار و دفاع از نظام است، محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری، مردم‌داری و مردم‌دوستی را با اولویت مناطق مرزی و صعب‌العبور در سراسر کشور دنبال می‌کند.

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه بیان کرد: تلاش ما رفع نیاز مردم این مناطق است، بنابراین همه فرماندهان ضمن اجرای ماموریت‌های اصلی خود، ماموریت محرومیت‌زدایی را با جدیت دنبال می‌کنند و اقدامات خوبی انجام شده ولی تا رسیدن به رضایتمندی مردم، فاصله بسیار است و قطعا رفع مشکل بیکاری، طلاق، اعتیاد و مشکلات اقتصادی می‌تواند رضایتمندی را برای مردم فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی درباره حاشیه‌نشینی‌ها در شهرهای مشهد، شیراز، اهواز صورت گرفته و در اصفهان نیز باید دنبال شود.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه افزود: پرداختن به بیمه روستاییان، آزادی زندانیان، پرداختن به پروژه‌های آبخیزداری با هماهنگی منابع طبیعی، ایجاد سیل‌بندها در مناطق روستایی، کمک به بیماران سرطانی، تعمیرات منازل افراد نیازمند، توجه به مساجد و تامین نیازمندی‌های فرش، گرمایش و سرمایش مساجد روستایی از مسائلی است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: تلاش برای کاهش طلاق از طریق گفتگو و مشاوره به زوج‌ها، راه‌اندازی نهضت ازدواج آسان و تهیه جهیزیه ارزان، تلاش برای ترک معتادان و بهبود آنها از دیگر برنامه‌های بسیج است.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: هماهنگی با دستگاه‌های مدیریتی استان جهت جلوگیری از موازی‌کاری از دیگر اقداماتی است که باید پیگیری شود.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است