شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهوزیر نیرو: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور دارد

وزیر نیرو: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور دارد

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 18 خرداد 1402 ساعت 12:05
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز : وزیر نیرو در نشست تخصصی با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور و اهداف انقلاب دارد و در طول دوره‌های مختلف خدمات شایانی به کشور ارائه کرده است.

به گزارش سپاه نیوز ؛ در نشست تخصصی که  با حضور وزیر نیرو و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، علی اکبر محرابیان ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه در حوزه‌های مختلف عمرانی و صنعتی کشور اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بازوی اجرایی قوی برای دولت‌های مختلف بوده است و امروز وقتی از توسعه کشور صحبت می‌شود اولین چهره‌ای که در مقابل ما ترسیم می‌گردد قرارگاه سازندگی خاتم و سپاه پاسداران است.

وی افزود: در این میان قرارگاه باید مشوق و کمک حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها باشد؛ زیرا ما برای توسعه و آبادانی کشور نیازمند حضور کل ملت ایران و تمام بخش‌های مختلف در صحنه هستیم.

وزیر نیرو اظهار داشت :قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور و اهداف انقلاب دارد و در طول دوره‌های مختلف خدمات شایانی به کشور ارائه کرده است.
وزیر نیرو ضمن تأکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های برق و آب در کشور و تأثیر آن بر رضایتمندی جامعه گفت: از بین حدود 350 پروژه فعال وزارت نیرو در مناطق مختلف کشور، حدود 15 درصد پروژه‌ها در اختیار قرارگاه است که عمده آنها پروژه‌های حساس و راهبردی است و در این بین چند پروژه از جمله سد معشوره، سد بختیاری، تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه، پروژه فاضلاب اهواز و خط گاز نیروگاه قشم از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است