شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاههمكاري پارك علم و فناوري دانشـگاه امام حسـين(ع) و مركز تحقيقات فرآوري مواد معدني

همكاري پارك علم و فناوري دانشـگاه امام حسـين(ع) و مركز تحقيقات فرآوري مواد معدني

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 11 ارديبهشت 1402 ساعت 09:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

تفاهمنامه همكاري بين پارك علم و فّناوري دانشگاه جامع امام حسين (ع) و مركز تحقيقات فرآوري مواد معدني ايران، با حضور ريیس پارک علم و فناوری دانشگاه جامع امام حسین(ع)  و مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با هدف همكاريهاي مشترك به امضاء رسيد .


 به گزارش سپاه نیوز؛تفاهمنامه همكاري بين پارك علم و فّناوري دانشگاه جامع امام حسين (ع) و مركز تحقيقات فرآوري مواد معدني ايران، با حضور ريیس پارک علم و فناوری دانشگاه جامع امام حسین(ع)  و مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با هدف همكاريهاي مشترك به امضاء رسيد .

  این تفاهم‌نامه در دفتر مركز تحقيقات فرآوري مواد معدني ايران با هدف همكاريهاي مشترك به امضاء رسيد.

 رییس پارک علم و فناوری  دانشگاه جامع امام حسین، هدف از انعقاد اين تفاهمنامه را همكاريهاي مشـترك در زمينه هاي آموزشي و پژوهشي با در نظر گرفتن امكانات و زيرساختهاي موجود عنوان کرد.

  دکتر میلاد صادق‌یزدی، ايجاد شـرايط استفاده بهينه از ظرفيتهاي پژوهشي، آموزشي، تحقيقاتي و آزمايشگاهي در زمينه هاي مرتبط در ســطح نرم افزاري و ســخت افزاري، را از دیگر اهداف اجرای این تفاهم‌نامه بیان کرد و گفت :  اجرای این تفاهم نامه امکان بهره‌مندي از ارتباطات ملي و بين المللي با يكديگر، مشــاركت در ايجاد مجتمع فّناوري با هدف توسـعه شـركت‌هاي دانش‌بنيان در حوزه معدن، ايجاد آزمايشـگاههاي تخصّصي در حوزه فرآوري مواد معدني، راه اندازي دفتر تحقيق و توســعه، برگزاري همايشها، كارگاهها و نمايشــگاههاي فّناورانه و تعيين و تبادل اولويتهاي تحقيقاتي جهت هدايت و تبيين طرحهاي تحقيقاتي مشترك را فراهم می‌کند.

مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران هم در حاشیه امضاء این تفاهم‌نامه بر همکاری در راه اندازی دفتر تحقیق و توسعه در پارک علم و فنّاوری دانشگاه جامع ، همکاری در برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های فنّاورانه و مسئله محور در حوزه‌ی معدن و فرآورده‌های معدنی و همچنین بر همکاری در برگزاري دوره‌هاي مهارت‌آموزی و آموزشي مشترك تأکید کرد .

دکتر مرتضی هاشم‌پور تهيّه و اجراي طرح‌هاي پژوهشي و تحقیقاتی مشترك ،تلاش در جهت جذب اعتبارات مالي طرح‌هاي مشترك از سایر منابع، تدوين مقررات اختصاصي يا پيش‌نويس عقد قراردادهاي همكاري در مورد هر يك از موارد همكاري مشترك، تعیین و تبادل اولویت‌های تحقیقاتی طرفین جهت هدایت و تبیین طرح‌های تحقیقاتی مشترک از اهداف ضروری اجرای این تفاهم‌نامه دانست.







آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است