شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهتوسط متخصصان دندان‌پزشکی نیروی هوافضای سپاه صورت گرفت؛ ارائه خدمات تخصصی به مردم کمتر برخوردار حاشیه شهر مشهد

توسط متخصصان دندان‌پزشکی نیروی هوافضای سپاه صورت گرفت؛ ارائه خدمات تخصصی به مردم کمتر برخوردار حاشیه شهر مشهد

منتشرشده در سپاه شنبه, 12 فروردين 1402 ساعت 14:22
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون بهداشت و درمان نیروی هوافضای سپاه  از ارائه ۴ هزار و ۵۰۰ خدمت تخصصی توسط متخصصان دندان‌پزشکی به مردم کمتر برخوردار حاشیه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز؛ محمدی معاون بهداشت و درمان نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی از اعزام گروه‌های جهادی دندان‌پزشکی به حاشیه شهر مشهد خبرداد.


معاون بهداشت و درمان نیروی هوافضای سپاه گفت: تعدادی از دندان‌پزشک‌های متخصص تحت مدیریت قرارگاه جهادی منتظران ظهور نیروی هوافضای سپاه برای محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مردم کمتر برخوردار حاشیه شهر مشهد نسبت به ارائه خدمات تخصصی اقدام کردند.


وی همچنین از حضور ۸۰ دندان‌پزشک و دستیار در این طرح خبرداد و گفت: در این طرح که با مشارکت آستان قدس رضوی انجام شده، متخصصان دندان‌پزشکی در حدود ۴ هزار و ۵۰۰ خدمت تخصصی را به ارزش بالغ بر ۴ میلیارد تومان ارائه کردند.


محمدی با اشاره به خدمات انجام شده مشابه در سایر بخش‌های کشور توسط نیروی هوافضای سپاه طی ماه‌های اخیر بیان کرد: پزشکان خیر در سایر بخش‌های کشورمان از جمله جزایر هرمز، هندورابی و بوموسی با همکاری استانداری هرمزگان و همچنین در شهرهای اهواز، لار و تهران نیز انجام شده است.

پایان پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است