شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفعالیت گروه‌های جهادی سراسر ایران در بازسازی مناطق زلزله زده خوی ادامه دارد

فعالیت گروه‌های جهادی سراسر ایران در بازسازی مناطق زلزله زده خوی ادامه دارد

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 06 فروردين 1402 ساعت 13:02
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

گروه‌های جهادی در تعطیلات نوروزی از سراسر ایران در قالب قرارگاه ملی جهادگران در بازسازی مناطق زلزله زده خوی به مردم و دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کنند.

به گزارش سپاه نیوز؛ حیرانی مسئول بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی گفت: از بهمن ماه سال گذشته قرارگاه ملی جهادگران در خوی ایجاد شده و تعداد زیادی از گروه‌های جهادی از استان آذربایجان غربی و سایر استان‌های کشور در قالب این قرارگاه برای آوار برداری و بازسازی واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله‌زده خوی حضور یافته‌اند
حیرانی افزود: روزانه  ۱۰۹ تا  ۱۵۰ نفرروز جهادگر در مراحل آوار برداری و بازسازی واحد‌های مسکونی مناطق زلزله‌زده مشارکت می‌کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر آواربرداری از مناطق زلزله محوله به گروه‌های جهادی اتمام یافته و در مرحله بازسازی هستیم و گروه‌های جهادی در بحث تعمیر و بازسازی منازل مسکونی آسیب دیدگان و منازل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی کمک‌رسانی لازم را انجام می‌دهند.
مسئول بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طی روز‌های آینده گروه‌های جدیدی برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی و تعمیر منازل و ایجاد صد فرصت شغلی در مناطق زلزله زده خوی به گروه‌های جهادی ملحق خواهند شد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است