شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهمدیرعامل کانون وابستگان سپاه: وابستگان سپاه از ذخیره های ارزشمند و سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام هستند/ الگوی پاسداری برای نسل امروز شهیدان سلیمانی ها و حجی ها هستند

مدیرعامل کانون وابستگان سپاه: وابستگان سپاه از ذخیره های ارزشمند و سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام هستند/ الگوی پاسداری برای نسل امروز شهیدان سلیمانی ها و حجی ها هستند

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 04 اسفند 1401 ساعت 10:30
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار محسن قادری با بیان اینکه الگوی پاسداری برای نسل امروز شهیدان سلیمانی ها و حجی ها هستند،گفت:  پاسداران  برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام تلاش می کنند.


به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن قادری معاون فرماندهی کل سپاه و مدیرعامل کانون وابستگان سپاه در گفتگویی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام حسین( ع) و روز پاسدار با بیان اينکه انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از نهضت عاشورا است، اظهار داشت: پاسداران   برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام تلاش می کنند.

وی با بیان اينکه  پاسداری پس از انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرده است، افزود: پاسداری از اسلام و آرمان ها محدود به سپاه پاسداران‌نیست و شانی است که همه مؤمنین و مجاهدین حافظ اسلام و آرمان های اسلامی پاسدار هستند.

سردار قادری تصریح کرد:  نامگذاری ولادت امام حسین ( ع) به عنوان روز پاسدار نشان دهنده  متصل بودن به شان حضرت سیدالشهدا(ع) است که شهید راه صیانت از اسلام و مقابله  و مبارزه با  جریان ضدارزشی شدند.

وی با بیان اينکه اوج درخشش پاسداری در دوران دفاع مقدس بود، تاکید کرد: نیروهای سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در اوج اخلاص، ایثار و عزتمندی صحنه های رشادت را خلق کردند که عده ای از آنها به عنوان نیروهای وابسته به حساب می آیند و در چهره آن عزیزان می توان پاسداری در عمل را دید.

سردار قادری با بیان اینکه الگوی پاسداری برای نسل امروز شهیدان سلیمانی ها و حجی ها هستند،  خاطر نشان کرد: بسیاری از پاسداران که این صداقت و کرامت را حفظ کردند شایسته چنین عنوان هایی هستند.

معاون فرمانده کل سپاه به تلاش های سپاه در حفظ امنیت کشورمان اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران در  حوزه های سازندگی، عمران و آبادانی، علمی، فناوری، هوافضا، محرومیت زدایی تلاش زیادی کرده و اجرای طرح حاج قاسم در مقابله با بیماری کرونا نیز نقش‌آفرینی بسزایی داشته است.


سردار قادری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس و برخاسته از متن انقلاب است، یادآور شد: سپاه پاسداران افتخارات بزرگی را برای نظام رقم زده است و اگر تلاش‌های این نهاد انقلابی و مردمی نبود سرنوشت نظام و انقلاب به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.


معاون فرمانده کل سپاه با بیان اينکه تجربیات پیشکسوتان سپاه باید به نسل های مختلف منتقل شود، افزود: مقام معظم رهبری برای بازنشستگان تعابیری ارزشمند به کار می‌برند و این نشان از  جایگاه و منزلت بالای این عزیزان است.

سردار قادری با تاکید بر اینکه وابستگان سپاه از ذخیره های ارزشمند و سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام هستند، تاکید کرد: ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های پیشکسوتان نیروهای مسلح در دوره های مختلف انقلاب اسلامی موجب شده کشورمان از قدرت بازدارندگی  بالایی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است