شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه : ایران اسلامی مقتدر و بالنده تر از هر زمان دیگر در صحنه های جهانی حضور دارد

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه : ایران اسلامی مقتدر و بالنده تر از هر زمان دیگر در صحنه های جهانی حضور دارد

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 12 دی 1401 ساعت 15:22
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار شریف گفت: دشمنان بدانند برغم تمامی توطئه ها ،جمهوری اسلامی ایران مقتدر و بالنده تر از هر زمان دیگر در صحنه های جهانی حضور دارد و مسیر پیشرفت و اعتلای کشور با قدرت ادامه خواهد یافت.

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ظهر امروز (دوشنبه) در آیین سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی نماز جمعه  نهاوند با بیان اینکه به دلیل هجمه روانی و رسانه‌ای گسترده دشمن نسل امروز شناخت چندانی از گذشته ندارد گفت: عدم معرفی صحیح و دقیق دستاوردها و پیشرفت های انقلاب و نظام اسلامی ونیز تبیین و تشریح توطئه ها و ترفندهای دشمنان طی این چهار دهه موجب شده منافقین کوردل و تجزیه طلبانی که دست هایشان به خون بسیاری از مردم بیگناه ایران آلوده است امروز داعیه دار آزادی ملت ایران شوند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه دشمن  با ناکامی در عرصه های نظامی و امنیتی به دنبال ایجاد چالش اجتماعی  از طریق فشار  و تحریم اقتصادی است، گفت :به فضل الهی با توجه ویژه مسئولان کشور و به ویژه دولت  به موضوع معیشت مردم ،توطئه های شوم دشمن  همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تمرکز و تلاش دشمن در  وارونه نمایی واقعیات و دروغ پردازی در فضای مجازی را محکوم به شکست توصیف و تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران سرخورده و ناکام از شکست های پی در پی ، با جنگ ترکیبی  و رسانه‌ای تلاش گسترده‌ای را برای تغییر باورها و اعتقادات جوانان ما و سوء استفاده از آنان به کار گرفته اند.

 سردار شریف با بیان اینکه نوک پیکان هجمه دشمن در اغتشاشات اخیر به سمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود، اظهار کرد: این اقدام شوم دشمن به این دلیل است که  بدخواهان انقلاب ، نظام اسلامی و ملت ایران همه شکست های خود در منطقه و  جهان را حاصل تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانند.

وی تاکید کرد : دشمنان بدانند برغم تمامی توطئه ها ،جمهوری اسلامی ایران مقتدر و بالنده تر از هر زمان دیگر در صحنه های جهانی حضور دارد و مسیر پیشرفت و اعتلای کشور با قدرت ادامه خواهد یافت.

سخنگوی سپاه از حاج قاسم سلیمانی به عنوان انسانی مومن و متعهد، فرماندهی شجاع و بین المللی و سربازی متواضع وگوش به فرمان ولی نام برد و با تاکید بر اینکه حاج قاسم قلبهای ملت های مسلمان را به یکدیگر نزدیک کرد و موجب اتحاد و همدلی شد، گفت: به رغم برآورد غلط دشمنان در به شهادت رساندن شهید سلیمانی در اقدامی تروریستی،  امروز مکتب شهید سلیمانی به عنوان مسیری روشن و الهام بخش  فراروی همه ملت ها و آزادی خواهان قرار گرفته است.

سردار شریف در پایان با تاکید بر اینکه آزادی قدس شریف و شکست مفتضحانه امریکا در منطقه انتقام خون شهید سلیمانی است گفت: دشمنان ملت ایران بدانند فصل جدیدی از شکست های آنان  با وجود جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است