شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبرپایی گردهمایی علمی و تخصصی فوریتهای پزشکی رزمی در تهران به میزبانی نیروی زمینی سپاه

برپایی گردهمایی علمی و تخصصی فوریتهای پزشکی رزمی در تهران به میزبانی نیروی زمینی سپاه

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 20 آذر 1401 ساعت 13:01
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 اولین گردهمایی علمی با موضوع فوریت های پزشکی رزمی با شرکت جمعی از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی،  گردان های برگزیده طب رزم، فرماندهان و مربیان مراکز آموزش بهداری در تهران آغاز به کار کرد.


به گزارش سپاه نیوز؛ اولین گردهمایی علمی با موضوع فوریت های پزشکی رزمی با شرکت جمعی از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی،  گردان های برگزیده طب رزم، فرماندهان و مربیان مراکز آموزش بهداری در تهران آغاز به کار کرد.

 از جمله اهداف این سمینار که در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه به میزبانی نیروی زمینی سپاه در جریان است به بررسی آخرین دستاوردهای پزشکی رزم در دنیا و روزآمدسازی آموزش و مهارت های پزشکیاران و بهیاران و آموزه های فوریت های پزشکی گردان های رزم اشاره شده است.

سردار اخوان معاون بهداری نیروی زمینی سپاه در حاشیه برگزاری این گردهمایی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مهارتی در این سمینار و ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه  طب رزم، گفت: روز نخست گردهمایی به ارائه پنل های تخصصی و آموزشی اختصاص دارد و طی آن برخی از اساتید برتر دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین سرتیپ پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی سپاه سخنرانی خواهند داشت.

 وی افزود: دستور کار روز دوم این گردهمایی علمی، بررسی راه های اجرای پنل های تخصصی، بررسی آخرین فرآیندهای آموزشی پزشکی رزمی و آخرین دستاوردهای بهداری رزم نیروی زمینی است.

 سردار احمد اخوان خاطرنشان کرد:  در این گردهمایی از فرماندهان منتخب نیروی زمینی سپاه در امر ارتقای آموزش های پزشکی رزم اقدامات موثری داشته اند و همچنین منتخبان جشنواره طب رزم شامل گردان های  پزشکیار و بهیار عملیاتی نمونه تجلیل خواهد شد.

 فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر که جمهوری اسلامی ایران بر اساس استانداردهای تخصصی و ارزیابی های علمی و میدانی در بین پنج کشور برتر حوزه پزشکی رزم در دنیا قرار دارد، گفت: با برگزاری کارگاه های مهارتی در این گردهمایی، آخرین دستاوردهای علمی در حوزه پزشکی رزمی تشریح خواهد شد.
 وی افزود: بنا داریم تا با بیان آخرین دستاوردها، هم دانش و هم سطح مهارت همکاران در طب رزمی را بیش از پیش  ارتقا دهیم و به نقطه‌ای برسیم که هر رزمنده بتواند یک پزشکیار عملیاتی باشد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است