شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهمعاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه: شهید شوشتری و شهید کاظمی از پیشگامان نهادینه سازی وحدت هستند

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه: شهید شوشتری و شهید کاظمی از پیشگامان نهادینه سازی وحدت هستند

منتشرشده در سپاه جمعه, 20 آبان 1401 ساعت 14:56
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار پورجمشیدیان گفت: شهید شوشتری به‌همراه عزیزان دیگری همچون شهید احمد کاظمی، معمار و بنیان‌گذار نهادینه سازی وحدت عملی هستند.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه، در آیین پاسداشت شهدای وحدت با بیان این که امروز دشمنان به دنبال آن هستند تا وحدت ملت ایران را خدشه‌دار کنند، اظهار داشت: آن‌چه گسترش وحدت در استان سیستان و بلوچستان را به همراه داشت، خون عزیزانی چون شهید شوشتری است که پس از شهادت با خون هموطنان ما در این خطه، ممزوج و آمیخته شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که وحدت ما در میان جنگ، خون، عشق و عاطفه مستحکم شد، گفت: ما با خون خود، وحدت و یکپارچگی میان همه اقوام کشور را امضا کرده و با برادران و خواهران خود از همه اقوام و مذاهب از جمله قوم بلوچ و کرد خود، عقد اخوت بسته‌ایم.

سردار پورجمشیدیان تأکید کرد: همه ما گرداگرد محور توحید و پیامبر مکرم اسلام(ص) و قرآن کریم، وحدت خود را ایجاد کرده‌ایم و دشمنان نخواهند توانست این وحدت و یکپارچگی را از بین ببرند.

وی با بیان این که بخش زیادی از امنیت شمال‌غرب و جنوب شرق کشور را سران طوایف ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: یکی از افتخارات شهید شوشتری این است که امنیت را در جنوب شرق کشور، مردمی کرده است و امروز امنیت این منطقه را خود بلوچ‌ها خصوصا برادران اهل‌سنت و ساکنان این مناطق تامین می‌کنند و در شمال‌غرب کشور نیز بیشتر برادرانی که در زمینه تامین امنیت فعالیت می‌کنند، کردها هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروری زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که شهید شوشتری به‌همراه عزیزان دیگری همچون شهید احمد کاظمی، معمار و بنیان‌گذار نهادینه سازی وحدت عملی  هستند، گفت: مردم ما خصوصاً مردم سیستان و بلوچستان اهمیت نقش این شهدا را درک کرده و یاد و خاطره آنان را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است