شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا خبر داد؛ اهدای ۱۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان استان خوزستان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا خبر داد؛ اهدای ۱۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان استان خوزستان

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 30 آبان 1401 ساعت 16:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: ۱۴۴ سری جهیزیه به مناسبت هفته بسیج به زوج‌های جوان کم‌برخوردار شهرستان های آبادان و شادگان اهدا شد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در آیین اهدای جهیزیه‌ به مناسبت هفته بسیج به زوج‌های جوان کم‌برخوردار شهرستان های آبادان و شادگان اظهار کرد: در قالب اقدامات مردم یاری و خدمات محرومیت یاری ، ۹۴ سری جهیزیه به زوج های جوان کم‌برخوردار شهرستان آبادان و ۵۰ سری به شهرستان شادگان شامل ۱۰ قلم کالا از جمله یخچال، فرش، اجاق گاز، جارو برقی، پنکه، لوزام آشپزخانه و ماشین لباسشویی اهدا شد.


وی افزود: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا اظهار کرد: این میزان جهیزیه با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار در چند مرحله طی سال جاری اهدا شد.

وی با اشاره به تولید خرما در شادگان افزود: بیش از دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر نهر در جنوب غرب خوزستان از ابتدای سال لایروبی شد تا کیفیت، کمیت و تولید خرما در این منطقه افزایش یابد.

سردار خادم‌الشهدا با اشاره به تولید دو هزار و ۲۵۶ تن خرما در سال جاری در خوزستان گفت: بیش از ۵۰۰ هکتار از نخلستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز توسط قرارگاه کربلا تسطیح شده تا کشاورزان برای کاشت نخل و دیگر تولیدات مشکلات کمتری احساس کنند.

وی افزود: همچنین سپاه در انتقال تولیدات خرمای منطقه برای عرضه و فروش در نمایشگاه‌های مختلف از جمله تهران مشارکت کرده که این امر در فروش محصولات بسیار تاثیرگذار بوده است. همچنین چندین بالابر نخل توسط کارشناسان سپاه ساخته شده تا در تولید و کیفیت خرما موثر باشد.

پایان پیام/



آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است