شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهنماینده ولی فقیه در سپاه: بیش از هر زمان دیگری به جهاد امید آفرینی و انگیزه بخشی نیاز داریم/برجسته ترین مصداق جهاد ترکیبی جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در سپاه: بیش از هر زمان دیگری به جهاد امید آفرینی و انگیزه بخشی نیاز داریم/برجسته ترین مصداق جهاد ترکیبی جهاد تبیین است

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 18 مهر 1401 ساعت 10:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به جهاد امید آفرینی و انگیزه بخشی نیاز داریم گفت : در مقطع کنونی برجسته ترین و مبنایی ترین مصداق جهاد ترکیبی جهاد تبیین است که این مهم موتور محرک برای حضور و نقش آفرینی در سایر عرصه‌ها نیز به شمار می رود.


به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در اولین همایش سراسری اعضای قرارگاه جهاد تبیین سپاه و بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی  با وجود همه چالش ها و موانع زنده بالنده و درحال پیشرفت و اثرگذاری است و به همین خاطر دشمن دارد؛ اظهار کرد: اسلام ناب محمدی(ص) همواره در طول تاریخ دشمن داشته است و امروز آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ،شیاطین کوچکی را گرد خود جمع کرده تا مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود.

وی با بیان اینکه از دشمن انتظاری جز فتنه و توطئه افکنی نداریم گفت: آنچه مهم است اینکه دچار غفلت نشویم و با درک درست ، عمیق و دشمن شناسی، همچون دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع پیش روی انقلاب فتنه ها را ناکام گذاریم.


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه تصریح کرد: با پیروزی های جبهه انقلاب در عرصه های مختلف جهانی ،منطقه ای و.... از سویی و شکست های سریالی جبهه استکبار از سوی دیگر، دشمنان احساس خطر کردند و در صدد ایجاد مانع و اخلال در روند اقتدار آفرینی و پیشرفت ایران اسلامی برآمدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است اظهار کرد :جمع بندی جبهه استکبار این است که مقابله با انقلاب اسلامی تنها در یک عرصه و میدان مقدور نیست و می‌بایست انقلاب اسلامی را وارد جنگی ترکیبی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ایجاد گسست و آسیب رساندن از درون را راهبرد دشمن در جنگ ترکیبی چند وجهی علیه نظام اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دشمنان امروز برای این جنگ ترکیبی جبهه ای عظیم ،وسیع، نامتجانس با قدرت رسانه های بالایی ایجاد کرده اند که در آن هم شیطان بزرگ، صهیونیست ها ، منافقین قدیم و جدید و متحجرین حضور دارند و راهبرد ما می بایست در این جنگ ترکیبی جهاد ترکیبی باشد.


وی در ادامه تصریح کرد :دشمنان برای ضربه زدن به جبهه انقلاب اسلامی ایجاد انحراف فکری و رفتاری را دنبال می کنند که جهاد تبیین باطل السحر فتنه ها و توطئه های آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افشای جریان نفاق،بیان ضعف و ناکامی های دشمنان ،امید آفرینی و تقویت مبانی فکری ، اعتقادی و قرآنی را از محورهای جهاد تبیین برشمرد و تصریح کرد: جبهه استکبار و دشمنان ما امروز نه تنها از انقلاب و نظام اسلامی بلکه از ایران قوی نیز به شدت هراس دارند و با آن مقابله می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به جهاد امید آفرینی و انگیزه بخشی نیاز داریم گفت  در مقطع کنونی برجسته ترین و مبنایی ترین مصداق جهاد ترکیبی جهاد تبیین است که این مهم موتور محرک برای حضور و نقش آفرینی در سایر عرصه‌ها نیز به شمار می رود.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است