شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهرییس سازمان بسیج سازندگی: گام دوم انقلاب با همراهی بسیج و مردم شکوفا می‌شود/ لزوم ایجاد فناوریهای خاص و مولود انقلاب

رییس سازمان بسیج سازندگی: گام دوم انقلاب با همراهی بسیج و مردم شکوفا می‌شود/ لزوم ایجاد فناوریهای خاص و مولود انقلاب

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 06 مهر 1401 ساعت 16:21
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:  رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: گام دوم انقلاب با همراهی بسیج و مردم شکوفا می‌شود و موفقیت های بسیار زیادی برای کشور خواهد داشت .

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی در کارگروه بسیج سازندگی استان یزد که با حضور جمعی از مسئولان در سالن کوثر استانداری برگزار شد،  افزود: گام دوم انقلاب ، گامی است که انقلاب به بالندگی رسیده و از یک انقلاب بالغ و بالنده، رفتار عاقلانه و با تدبیر مورد انتظار است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به تدوین طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه در این نهاد که مورد استقبال ریاست جمهور نیز قرار گرفته است گفت: در قالب این طرح اقدامات مهمی صورت خواهد گرفت که احیای یک هزار واحد راکد صنایع خرد و متوسط ، ایجاد ۱۰ هزار صندوق الحسنه از آن جمله است.

وی ادامه داد: جهاد آبرسانی نیز به همت جهادگران رقم خورد که در این راستا تامین آب شرب ۷۱۳۸ روستا به نتیجه رسید و ان شاءالله تا سقف ۱۶ هزار روستا اجرایی خواهد شد.

سردار زهرایی افزود: دستگاه های اجرایی بدانند برخی از بخش های جامعه اکنون دچار آسیب شده و نیاز است در کمک های مومنانه اهتمام ورزند و لذا به زودی مرحله جدیدی از کمک ها را به عنوان مسکنی برای اقشار بی بضاعت خواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی گفت: این اقدام در دولت قبل آغاز و توافق لازم صورت گرفت تا در زمینه حمایت های تسهیلاتی و بلاعوض اقدامات صورت گیرد و در استان یزد با ظرفیتی که دارد این اقدام انجام و در حال فعالیت است.

سردار زهرایی از راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی در قالب کارگاه های اشتغالزایی خرد در پنج شهرستان خبر داد و گفت: اکنون باید به دنبال ایجاد فناوری های خاص و مولود انقلاب باشیم.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است