شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار قادری : وابستگان (بازنشستگان) پلی بین نسل های گذشته و آینده اند / ستاره های تاثیر گذار جنگ امروز در میدان توسعه قدرت نظامی ایفای نقش می کنند

سردار قادری : وابستگان (بازنشستگان) پلی بین نسل های گذشته و آینده اند / ستاره های تاثیر گذار جنگ امروز در میدان توسعه قدرت نظامی ایفای نقش می کنند

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 06 مهر 1401 ساعت 09:46
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: معاون امور وابستگان سپاه و مدیر عامل کانون وابستگان سپاه با اشاره به نقش بی بدیل بازنشستگان در دوران دفاع مقدس؛ گفت : وابستگان (بازنشستگان) پلی بین نسل های گذشته و آینده اند.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن قادری معاون امور وابستگان سپاه و مدیر عامل کانون وابستگان سپاه در گفت و گویی نقش بازنشستگان در دوران دفاع مقدس را تشریح و اظهار کرد: بازنشستگان، نيروى فعال كشور در اندكى پيش از اين هستند كه تلاش كرده‌اند، زحمت كشيده‌اند، بسيارى از آنها شب و روز و عمر و جوانى خود را صرف كار كرده‌اند و اکنون نیز خسته شدن برایشان معنایی ندارد.


وی گفت : دوران دفاع مقدس سرشار از خاطراتی است که جوانان این مرز و بوم در نبرد حق علیه باطل رقم زدند و آتش اشتیاق ، دلهایشان را به خدا نزدیک تر می کرد.


سردار قادری با اشاره به حضور فعال جوانان آن دوران در دفاع مقدس اضافه کرد : جوانانی مثل شهید همت ها ، شهید باکری ها ، شهید ستاری ها ، شهید دوران ها و ... بر تارک دفاع مقدس درخشیدند تا انقلاب اسلامی راه پر شتاب خود را پیش ببرد .


مدیر عامل کانون وابستگان سپاه تاکید کرد : اما برخی از جوانان آن دوران همچون شهید سلیمانی ها از دوران دفاع مقدس باقی ماندند و تجربیات خود را به نسل های بعد انتقال دادند .


وی با بیان اینکه وابستگان پلی بین نسل های گذشته و آینده هستند ؛ تاکید کرد : جوانان آن دوران اگر در میادین نبرد حق علیه باطل حضور نداشتند و تجربه آنان در کنار چالاکی شان نبود ؛ موفقیت ما در میدان میسور نبود .


معاون امور وابستگان سپاه تاکید کرد :پس از جنگ تحمیلی هم برخی از ستاره های جنگ همچون شهید رجب پورها،شهید تقوی ها، شهید الله دادی ها ، شهیدطهرانی مقدم ها، اسکندری ها و شهید همدانی ها با تجربه و مهارت بالای خود در توسعه قدرت نظامی کشور و محور مقاومت ایفای نقش کردند و امروز هم یکی از ستون های اصلی موفقیت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند .


وی با اشاره به اینکه وابستگان باید در همه امور تکریم شوند گفت : نباید احساس کنیم این قشر از بدنه جامعه و بدنه سازمان جدا هستند بلکه ستون مستحکم شکوفایی کشور همین عزیزان هستند .


وی در پایان خاطرنشان کرد : جنگ تحمیلی نشان داد جوانان پرشور و باانگیزه  آن روزها امروز به سردارانی تبدیل شده اند که در همه فنون مهارت دارند و این نماد تجربه وابستگان در فنون جنگی از گذشته تاکنون است. این تجربه هاامروز هم برای کشور عزیزمان در حوزه‌های مختلف کارگشاست .

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است