شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار میریان: شهدا نقش مهمی در اعتلای یگان ویژه صابرین دارند

سردار میریان: شهدا نقش مهمی در اعتلای یگان ویژه صابرین دارند

منتشرشده در سپاه شنبه, 09 مهر 1401 ساعت 18:28
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شهدا نقش مهمی در اعتلای یگان ویژه صابرین دارند، اظهار داشت: همه شهدا و خصوصا شهدای صابرین بر گردن ما حق دارند.



به گزارش سپاه نیوز؛ یادواره شهدای تیپ ویژه صابرین حماسه سازان آزاد سازی منطقه جاسوسان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک فجر نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در این مراسم که سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران حضور داشتند، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مرتضی میریان رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شهدا نقش مهمی در اعتلای یگان ویژه صابرین دارند، اظهار داشت: همه شهدا و خصوصا شهدای صابرین بر گردن ما حق دارند.

وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند و نتیجه معنوی آن را نیز گرفتند. این نشان‌دهنده جایگاه ارزشمند این حماسه سازان و جهادگران است.

سردار میریان با تاکید بر لزوم دارا بودن اخلاص و ایمان به خدا برای مجاهدت در راه خدا عنوان کرد: اگر با خدا مخلصانه معامله کنید و ایمان داشته باشید با عده کم بر دشمن غلبه خواهید کرد و رعب شما در دل دشمن خواهد افتاد. نتیجه زحمات شهدا و جهادگران امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، تبدیل ایران اسلامی به قدرت اول منطقه غرب آسیاست.

رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا می‌توانید دانش، تخصص و مهارت‌هایتان را افزایش دهید که این‌ها کلید قدرتمند شدن و غلبه بر دشمن است.

سردار میریان در پایان تصریح کرد: با قرآن انس بگیرید و ایمان داشته باشید و نماز را اول وقت بخوانید که این ها لازمه یک نیروی مقتدر انقلابی است و اگر چنین نباشد قطعا شما با نیروهای دلتا فورس آمریکایی تفاوتی نخواهید داشت. من بارها به چشم دیده ام که نیروهای ویژه صابرین حتی در موقعیت های حساس ماموریتی نماز جماعت و اول وقت را برپا داشتند.

به گزارش سپاه نیوز؛ به دنبال حمله تروریست‌های پژاک، در اوایل دهه نود  ۱۳ نفر از نیرو‌های تیپ ویژه صابرین  13 شهریور سال 1390 در عملیات آزادسازی منطقه جاسوسان در شمال غرب به شهادت رسیدند.

در این عملیات  که 35 نفر از نیرو‌های پژاک به هلاکت رسیدند، ارتفاعات جاسوسان در اختیار رزمندگان نیروی زمینی سپاه قرار گرفته و با استقرار نیرو‌های سپاه، امنیت به منطقه سردشت و جاسوسان برگشته و فضا برای زندگی آرام مردم و توسعه و آبادانی منطقه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است