شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهاستقبال تیم بلاروس از میزبانی ایران در مسابقات بین‌المللی نظامی شکار شاهین 2022

استقبال تیم بلاروس از میزبانی ایران در مسابقات بین‌المللی نظامی شکار شاهین 2022

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 01 شهریور 1401 ساعت 13:40
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سرپرست تیم بلاروس در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی شکار شاهین 2022 در حوزه پهپادی از میزبانی ایران در این دوره از مسابقات استقبال کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سرپرست تیم بلاروس در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی شکار شاهین 2022 در حوزه پهپادی، با اشاره به استقبال تیم بلاروس از میزبانی ایران در این دوره از مسابقات اظهار داشت: ایران به خوبی شرایط لازم برای اجرای مسابقات را فراهم کرد.


وی با بیان اینکه افسران و عوامل برگزاری مسابقات در تمامی زمینه‌ها به خوبی شرایط را برای اجرای مسابقات مهیا کردند، افزود: امیدواریم مسابقات به خوبی و با موفقیت انجام شود و تیم‌ها بر اساس موارد پیش‌بینی شده با یکدیگر به رقابت بپردازند.


سرپرست تیم بلاروس در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی شکار شاهین 2022 در حوزه پهپادی ضمن اشاره به برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده ویژه تیم‌های این دوره از مسابقات ابراز داشت: به فرهنگ ایران بسیار علاقه داریم و چندین بار از ابنیه تاریخی بازدید کردیم.


وی با بیان اینکه فرهنگ ایران و کاشان غنی و کهن است، گفت: کشور بلاروس خلاف ایران تا این میزان قدمت ندارد؛ راهنمایان گردشگری نیز در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه دادند و با پیشینه تاریخی ایران آشنا شدیم.


سرپرست تیم بلاروس در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی شکار شاهین 2022 در حوزه پهپادی با بیان اینکه چهار تیم از چهار کشور در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: تیم روسیه و بلاروس به یکدیگر نزدیک و از جنبه دیگر دارای تفاوت قابل توجهی هستند؛ تیم‌ها یکدیگر را حمایت و نیز بحث و تبادل نظر انجام می‌دهند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است