شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفاز نخست طرح آبرسانی به روستاهای شوشتر توسط سپاه به بهره برداری رسید

فاز نخست طرح آبرسانی به روستاهای شوشتر توسط سپاه به بهره برداری رسید

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 13 تیر 1401 ساعت 08:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

فاز نخست طرح آبرسانی به روستاهای شوشتر با حضور فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب و جمعی از مسئولان شهرستان به طول خط انتقال سه هزار و ۲۰۰ متر و قطر ۱۶۰ میلی‌متر به بهره برداری رسید.

به گزارش سپاه نیوز؛ سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب عصر یکشنبه از روند اجرای طرح آبرسانی به سه روستای پرزینستان شهرک مختاری و چم‌ترخان از بخش شعیبیه، بازدید کرد.

فاز نخست این طرح آبرسانی روز یکشنبه با حضور فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب و جمعی از مسئولان شهرستان به طول خط انتقال سه هزار و ۲۰۰ متر و قطر ۱۶۰ میلی‌متر به بهره برداری رسید.

سردار خادم سیدالشهدا  اظهار کرد: جمعیت تحت پوشش این طرح ۸۰۰ نفر است که ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای فاز نخست اعتبار برای آن صرف شده است.

وی افزود: فاز دوم این پروژه آبرسانی به روستاهای شعیبیه از محل تاسیسات آبرسانی سه راهی دیلم است که تعداد ۳۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر را در قالب پنج هزار خانوار را تحت پوشش قرار می دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: خط انتقال فاز دوم به طول ۹۰ کیلومتر در اقطار ۳۵۵ تا ۱۱۰ است که اعتبار مورد نیاز آن نیز یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است