شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده قرارگاه کربلا خبر داد : نیروی زمینی سپاه با حجمی از تجهیزات و ادوات در کنار امداد رسانان حادثه متروپل افتخار خدمتگزاری داشته است

فرمانده قرارگاه کربلا خبر داد : نیروی زمینی سپاه با حجمی از تجهیزات و ادوات در کنار امداد رسانان حادثه متروپل افتخار خدمتگزاری داشته است

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 19 خرداد 1401 ساعت 13:08
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه کربلا گفت: نیروی زمینی سپاه با حجمی از تجهیزات و ادوات در کنار امداد رسانان حادثه متروپل افتخار خدمتگزاری داشته است.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه در گفت و گویی درباره حادثه متروپل و اقدامات سپاه برای امداد و آواربرداری می گوید: نیروی زمینی سپاه از همان لحظات اولیه حادثه در میدان امدادرسانی حاضر بوده و همچون همه بحران ها و حوادث تا آخر در کنار مردم خواهد ماند.

وی افزود: آنچه در این حادثه مشاهده شد حقیقتاً ناراحت کننده و تأسف انگیز بود و تأثر عمیقی بر دلها گذاشت و صدور پیام تسلیت توسط رهبر معظّم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بخاطر حادثه آبادان و خلق صحنه های همدردی مردم و گروه های امدادی، از انبوه این مصیبت کاست.

 فرمانده قرارگاه کربلا بیان داشت: سپاه و بخصوص قرارگاه خاتم الانبیاء تا آخرین لحظه برای آواربرداری و کمک به مردم آبادان با نهایت ظرفیت پای کار است.

وی همچنین عنوان نمود : برخلاف جوسازی رسانه های بیگانگان، سران عشایر و طوایف قبایل آبادان و خرمشهر، با مشاهده ی جلوه های متعدد اتحاد و همدلی مردم و نیروهای مسلح در حادثه متروپل، با حضور در محل بروز حادثه آبادان از زحمات کلیه یگانهای سپاه و دستگاه های امدادرسان، تشکر و قدرشناسی نمودند.

وی افزود: بار دیگر صحنه های عشق و وفاداری مردم آبادان در دوران دفاع مقدّس در خاطرات مردم ایران و جهان زنده شد.


سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: قرارگاه منطقه ای کربلا با کمک هیئت رزمندگان اسلام استان خوزستان، در راستای کمک به امدادگران ساختمان متروپل و مردم منطقه، از همان روزهای اول حادثه اقدام به برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در محل ساختمان متروپل نموده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون، سه حلقه امدادی تعریف شده و ۵۰ تیم امدادی از استانها و شهرهای مختلف کشور نیز در محل حاضر هستند تا عملیات آواربرداری به اتمام برسد.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است