شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده سپاه کربلا استان مازندران اعلام کرد: کشف انبار احتکار ۳ هزار و ۵۰۰ تنی روغن در بهشهر

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران اعلام کرد: کشف انبار احتکار ۳ هزار و ۵۰۰ تنی روغن در بهشهر

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 28 ارديبهشت 1401 ساعت 08:23
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه کربلا گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا با رصد دقیق اطلاعاتی توانستند ۳ هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده را در یک انبار بزرگ در بهشهر کشف کنند.



به گزارش سپاه نیوز؛ سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا به فضل الهی و  اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق توانستند ۳ هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده را در یک انبار بزرگ در بهشهر کشف کنند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با اعلام این خبر، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، برای متخلفان با تائید تعزیرات استان پرونده‌سازی شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه قریب به یک سال این شرکت، روغن خام مصرفی قریب به ۲ ماه جمعیت کل استان مازندران را در انبار خود احتکار کرد،  افزود:  بعد از پلمب انبار،  روغن‌های احتکار شده تحویل اداره کل صمت استان شد تا بر اساس نیاز بازار و بر اساس نظر ستاد تنظیم بازار در بازار توزیع شود.

 

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت، سپاه کربلا موفق به کشف این انبار بزرگ احتکاری شد.

وی با اشاره به اینکه،عده‌ای سودجو نان خود را در برهم زدن امنیت روانی مردم و اختلال در  بازار  می‌بینند،اضافه کرد:  سپاه هم باتمام قوا به کمک دولت آمده تا دست تعرض عده ای سودجو و محتکران را از بازار  قطع کند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است