شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهنماینده ولی فقیه در سپاه : رژیم اشغالگر قدس محور ظلم در تاریخ معاصر است

نماینده ولی فقیه در سپاه : رژیم اشغالگر قدس محور ظلم در تاریخ معاصر است

منتشرشده در سپاه جمعه, 09 ارديبهشت 1401 ساعت 16:30
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس محور ظلم در تاریخ معاصر است گفت: انتفاضه‌های جدید جوانان فلسطینی به چالشی بزرگ برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و آنان در سرزمین‌های اشغالی هیچ احساس امنیت ندارند.

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با صراحت اعلام می‌کند نسبت به حمایت و کمک به فلسطینیان هر کاری انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه انتفاضه‌های جدید جوانان فلسطینی به چالشی بزرگ برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و آنان در سرزمین‌های اشغالی هیچ احساس امنیت ندارند، افزود: امروز فلسطینی‌ها دیگر با سنگ نمی‌جنگند بلکه شرایط آنها به گونه‌ای شده است که فقط در یک عملیات 3 هزار موشک روانه سرزمین‌های اشغالی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تعرض رژیم اشغالگر قدس علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند و وقتی دو تن از جوانان ما در سوریه در اثر حملات موشکی آنان به شهادت رسیدند، اعلام کردیم انتقام خواهیم گرفت و دیگر فقط به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدایمان اکتفا نمی‌کنیم، بلکه پاسخ کوبنده‌ای به آنان خواهیم داد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس محور ظلم در تاریخ معاصر است و نام صهیونیست‌ها در تاریخ همواره با ظلم و ستم همراه بوده و این رژیم  مصداق کامل ستم است، تصریح کرد: عبور موشک‌های فلسطینی از گنبد آهنی و فرود آمدن در سرزمین‌های اشغالی بیانگر شکست صهیونیست‌ها است چرا که این موشک‌ها در شرایط محاصره شدید غزه ساخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: تلاش‌ها و تدابیر حاج قاسم سلیمانی سبب شد تا خواب از صهیونیست‌ها گرفته شود و آنان امروز تنها نگران حزب الله لبنان و رزمندگان در عراق، سوریه، یمن نیستند بلکه آنها از این می‌ترسند تا جبهه حزب الله در لندن و واشنگتن شکل بگیرد و طومار صهیونیست‌ها را در هم بپیچد.

وی عنوان کرد : اشراف اطلاعاتی سپاه بر پایگاه‌های اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه بیشتر از حاکمان آن کشورهاست و این مساله را رهبران اسرائیل غاصب به خوبی می‌دانند و ما پهپاد شما را منهدم کردیم ولی شما جرات تعرض به پهپاد ایران را با وجود بیش از یک ساعت پرواز در سرزمین‌های اشغالی را نداشتید چون از عواقب آن کاملاً مطلع بودید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی از سال 1948 تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران با نهایت قساوت، خودمحوری، نژاد پرستی و بی‌رحمی مردم فلسطین را به خاک و خون می‌کشید و ارتش کشورهای عربی را نیز در کمتر از شش روز در هم کوبید و فضای عمومی بنحوی شکل گرفت که کشورهای اسلامی ایجاد این رژیم غاصب را برغم مخالفت قلبی را پذیرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی؛این گرگ درنده هرگز در برابر سازش کاری قدمی به عقب نخواهد گذاشت، تاکید کرد تنها راه مقابله در برابر صهیونیست‌ها، مقاومت و ایستادگی است و این رژیم باید به حاکمیت مردم فلسطین تن داده و مردم آن به سرزمین های اصلی خود بازگردند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است