شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبه همت قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه صورت گرفت؛ توزیع ۵۲۰۰ سبد اقلام معیشتی در استان هرمزگان

به همت قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه صورت گرفت؛ توزیع ۵۲۰۰ سبد اقلام معیشتی در استان هرمزگان

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 23 فروردين 1401 ساعت 12:43
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: به همت قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از ۵۲۰۰ سبد غذایی و معیشتی در بین محرومان و نیازمندان استان هرمزگان توزیع شد.


به گزارش  سپاه نیوز، همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از ۵۲۰۰ سبد غذایی و معیشتی در بین محرومان و نیازمندان استان هرمزگان توزیع شد.

این سبد اهدایی شامل اقلامی چون برنج، مرغ، روغن و ماکارونی است که در بین اقشار محروم و کمتر برخوردار شناسایی شده در استان هرمزگان توزیع گردید.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره در حاشیه اهدای این بسته های کمک معیشتی گفت: نیروی زمینی سپاه اقدامات بسیار خوبی را با محوریت مردمیاری و محرومیت زدایی در منطقه جنوب انجام داده است و در راستای لبیک به فرمان امام خامنه ای عزیز مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا؛ افتخار داریم در ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار می باشد تعداد ۵۲۰۰ سبد اقلام غذایی و معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده دراستان هرمزگان توزیع نماییم.

 وی افزود: طرح ها و اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمران و آبادانی و اشتغال زایی توسط سپاه به ثمر نشسته و همچنان اقدامات زیادی در حال اجراست که با رسیدن به مرحله بهره برداری، به ساحت مردم عزیزمان تقدیم خواهد شد.

سردار مارانی تاکید کرد: شان ما خادمی و خدمتگزاری به مردم است و جنس خدمت محدود به حوزه های امنیتی و دفاعی نیست و با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار اجرای ماموریت های ذاتی در حوزه نظامی و امنیتی، تا ریشه کن کردن همه مظاهر محرومیت آرام نخواهیم نشست.

سرهنگ شهرام اسکندری معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره نیز در حاشیه برنامه توزیع این اقلام گفت: این بسته های معیشتی طی دو روز با حفظ شأن و کرامت انسانی در بین اقشار نیازمندی که توسط هیئت امنای مساجد در محلات و پایگاه های بسیج در سطح شهرستان ها شناسایی شده اند، توزیع گردید.
    

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است