شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهپیام نماینده ولی فقیه در سپاه در پی جنایت ضد بشری رژیم آل سعود ؛ اعدام ۸۱ تن از مسلمانان مظلوم سرزمین حجاز ماهیت حقیقی رژیم سفاک سعودی را برملا کرد

پیام نماینده ولی فقیه در سپاه در پی جنایت ضد بشری رژیم آل سعود ؛ اعدام ۸۱ تن از مسلمانان مظلوم سرزمین حجاز ماهیت حقیقی رژیم سفاک سعودی را برملا کرد

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 24 اسفند 1400 ساعت 09:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه  در پیامی، جنایت ضد بشری رژیم آل سعود در اعدام ۸۱ تن از مسلمانان مظلوم سرزمین حجازرا محکوم کرد و گفت: این جنایات ماهیت حقیقی رژیم سفاک و تروریستی سعودی را برملا کرد.



به گزارش سپاه نیوز؛در پی اقدام رژیم آل سعود در اعدام ۸۱ تن از مسلمانان مظلوم سرزمین حجاز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی این جنایت ضد بشری را محکوم کرد .

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام رژیم آل سعود در اعدام ۸۱ تن از مسلمانان مظلوم سرزمین حجاز که در ردیف بزرگترین جنایات و اعدام های دسته جمعی دوره معاصر به شمار می رود ،پرده از چهره واقعی مدعیان دفاع از حقوق بشر و مدعیان خدمت به حرمین شریفین کنار زد و ماهیت حقیقی رژیم سفاک و تروریستی سعودی را برملا کرد.

 این جنایت وحشیانه و دردآور لکه ننگی پاک ناشدنی و فراموش نشدنی را در کارنامه مملو از جنایت پیشگی رژیم سعودی ثبت کرد و از این پس در کنار جنایات و شرارت های رژیم صهیونیستی از آن یاد خواهد شد .

این واقعه مولمه نشان داد رژیم عصر حجری حاکم بر حجاز که هم اینک در یک ائتلاف شیطانی ، خادم استکبار و صهیونیسم شده و مردم مظلوم سنی و شیعه را قتل و عام و هدف جاهلیت مدرن و جنگ قرون وسطایی قرار داده‌ است ، فاقد صلاحیت های لازم برای اداره حرمین شریفین است.


با محکومیت شدید این جنایت هولناک و ضد بشری و عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه ) و امت اسلامی ، از مراجع و علمای دینی جهان اسلام بویژه علمای نستوه جبهه مقاومت و همچنین مجامع معتبر منطقه‌ای و بین المللی پیگیری مجدانه برای محکومیت این جنایت حقوق بشری و اتخاذ تمهیدات و تصمیمات لازم برای جلوگیری از تکرار آن را خواستاریم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است