شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهرئیس جمهور: نیروی دریایی سپاه نماد "ما می توانيم " است

رئیس جمهور: نیروی دریایی سپاه نماد "ما می توانيم " است

منتشرشده در سپاه جمعه, 24 دی 1400 ساعت 16:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بازدید از توانمندی‌های نیروی دریای سپاه این نیرو را نماد " ما می توانیم " دانست.

 به گزارش سپاه نیوز؛ صبح امروز (جمعه) حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به استان هرمزگان از نمایشگاه توانمندی های نیروی دریایی سپاه در بندر عباس  بازدید و  آمادگی رزم این نیرو را ارزیابی نمود.

 

 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این بازدید که استاندار هرمزگان و چند تن از مقامات دولتی وی را همراهی می کردند با قدردانی و تشکر از دریادار تنگسیری و فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه گفت:  این نمایشگاه اثبات کرد تحریم و تهدید هیچگونه مانعی برای پیشرفت کشور نیست .

وی افزود: به نظر من اینجا نماد ما می توانیم است . ما آنقدر که در صنایع نظامی تهدید و تحریم داشتیم در هیچ صنعتی تحریم نداشتیم.

 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه یکی از اهداف تحریم ها این بود که کشور پیشرفتی در صنایع نظامی نداشته باشد، گفت: توانمندی که من در اینجا دیدم ، نماد توانایی و اقتدار برای هم نیروی دریایی و هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جلوه توانایی برای اقتدار کشور است. 

رئیس جمهور با تاکید بر  بی اثر بودن تحریم‌ها در روند رشد و پیشرفت کشور اظهار داشت: واقعیت های صحنه نشان می دهد  تهدید و تحریم مانع  پیشرفت نیست. و این میدان فقط اراده جدی می خواهد و بحمد الله این اراده امروز  در نیروی دریایی سپاه وجود دارد که ما را به سمت خودکفایی هرچه بیشتر پیش ببرد . این خود کفایی در این نیرو اتفاق افتاده است.

 حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی ضمن تاکید بر اینکه خودکفایی در نیروی دریایی سپاه اتفاق افتاده است با تقدیر از  فرماندهان این نیرو بیان داشتند:  من ابتدا باید به فرماندهی معظم کل قوا ، ملت ایران و شما تبریک بگویم که نیروهای با اراده و با بصیرت در مجموعه نیروهای مسلح بویژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که  این پیشرفت و اقتدار زیبایی که در اینجا دیدیم رقم زده اند و تا وقتی این اراده پولادین باشد و این روحیه بسیجی  و انقلابی باشد ، یقین داشته باشیم که هیچ کاری از دشمن بر نمی آید .

رییس جمهوری در ادامه افزود: آن چه  امروز  به  کشور ما و به مرزهای دریایی ،هوایی و زمینی  ما قدرت داده است ،  این اراده قوی و پولادینی  است که بحمدالله خداوند متعال به  شما  مرحمت کرده است.  

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با  تشکر مجدد از همه فرماندهان و  کادر با انگیزه و با اندیشه ای نیروی دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح که برای اقتدار تلاش می کنند و کشور ما را از قدرت های خارجی بی نیاز کردند تصریح کرد: شما باعث افتخار و اقتدار کشور  هستید  ، انشا الله خداوند شما را حفظ کند و روح مطهر شهدا را شاد و  همواره دل شما را محکم و محکم تر و دل دشمنان را لرزان و لرزان تر کند. 

 

دکتر رئیسی در پایان با اشاره به رابطه مردم با نیروهای مسلح و سپاه و ارتش اظهار داشتند:مردم نسبت به حفظ دریا خیالشان راحت است.در دنیا نظامیان خودشان را از مردم پنهان می‌کنند چون نمی توانند در بین مردم حضور پیدا کنند. ولی مردم در  اینحا  ارتباطشان با نیروهای مسلح بسیار قوی هست و در دل مردم جای دارند. و این هم بواسطه وجود امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی است.                               دریادار پاسدار تنگسیری هم با قدردانی از رئیس جمهور و هیئت همراه ضمن اعلام آمادگی کامل همه رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه برای دفاع از امنیت و آرامش میهن اسلامی ، گفت : همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با جهاد خوداتکایی و خودکفایی ، تجهیزات مورد نیاز راهبردهای دفاعی - عملیاتی خود را  تولید می کنند و همیشه و در هر لحظه آماده انجام هرگونه مأموریت محوله هستند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است