شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار تنگسیری در مشهد مقدس: راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم 

سردار تنگسیری در مشهد مقدس: راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم 

منتشرشده در سپاه جمعه, 17 دی 1400 ساعت 11:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه در یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر در مشهد مقدس گفت: راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر اقتدار خود می‌افزاییم و همچنان با ایمان و توکل بر خدا در عرصه مبارزه با دشمن خواهیم ماند.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ اولین یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ، حجة الاسلام والمسلمین رییسی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی  سپاه ، سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع)، خانواده های معظم شهدا وجمعی از مسؤولین و فرماندهان نیروی دریایی سپاه در مشهد مقدس برگزار شد.

 

 

 فرمانده نیروی دریایی سپاه با تقدیر از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بابت صدور و  تقدیم پیام ویژه به یادواره  ۵۲ شهید جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه  و ضمن عرض خیر مقدم ویژه حضور خانواده های معظم شهدای جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه گفت : هر ملتی دارای هویتی است و تصویری از هویت هر ملت در جهان ، معرف هر ملت است ، آن چه هویت هر ملت را معرفی می کند رشادت ، شجاعت ، وفاداری ، سلحشوری آن ملت است که شهدای والامقام ما ، ایران اسلامی را اینگونه عزتمندانه به دنیا معرفی کرده اند، امروز دنیا ما را به مقاومت، ایستادگی در برابر استکبار ،داشتن روحیه غیرت ، مردانگی و تسلیم نشدن مقابل ظالمان می شناسند که این جایگاه افتخارآفرین مرهون رشادت ها ، ایثارگری ها و ازخودگذشتگی های شهدای والامقام است که باید همیشه قدردانشان باشیم.

 

دریادار تنگسیری با بیان اینکه والدین شهدا شایسته زیباترین و فاضل‌ترین واژه‌ها هستند، تصریح کرد: مردم ایران اکنون بر قله شرف ، عزت و ایمان که شهدا رقم زده اند ایستاده‌اند و این مرهون تربیت اسلامی شما پدران و مادران گرانقدر شهدا می باشد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با بیان اینکه شهدای ما تندیس‌های زنده وفاداری، صدق، عقیده و ایمان هستند، گفت: آنها حجت‌های خداوند روی زمین هستند و ستارگانی هستند که به ما راه را نشان می دهند و هرچه امروز افتخار و فضیلت داریم از جانفشانی های آنها است.

 

سردار تنگسیری با بیان اینکه رهبر ما محکم در برابر صاحبان زر ، زور و تزویر سخن می‌گویند ، خاطرنشان کرد: اگر حرمت نوامیسمان حفظ شده و سرزمینمان تحت اشغال بیگانه نیست به واسطه روح بلند شهیدان است ما قدردان شهدا و خانواده های معظم آنان هستیم و در مقابل تمام والدین شهدا سر تعظیم فرو می آوریم و به ایشان افتخار می کنیم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه، شهدا را گشایش گر راه عزتمندی و افتخارآفرینی دانست و افزود: آنها اجازه ندادند صف طولانی سپاهیان دشمن بر کشور مسلط شود، نا أمنی و بی هویتی در کشور حاکم شود بلکه آنها با ایثارگری خود مایه فخر ، شکوه و آرامش جامعه شده اند نعمت بزرگ امنیت در کشور ، امروز به برکت خون شهداست.

 

دریادار پاسدار تنگسیری ادامه داد: امروز جبهه پوشالی و سست استکبار جمع شدند تا از پیشرفت نظام اسلامی ما جلوگیری کنند دستپاچه شده اند دانشمندان انقلابی ما را می کشند ، فرمانده رشید و غیور ما را با حجم وسیعی از  تجهیزات نظامی که برای از بین بردن یک مقیاس وسیع جغرافیایی است  به شهادت می رسانند تا شاید بتوانند جلوی رشد وتعالی  حقانیت و حقیقت انقلاب اسلامی در عالم جلوگیری کنند ولی نخواهند توانست ، چرا؟ چون ما بر حق هستیم ، ما پیرو آموزه های اسلام ناب هستیم و تا زمانی که گوش به فرمان نائب امام زمان(عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) هستیم، پیروزیم و بر مشکلات فائق خواهیم شد. 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اعلام آمادگی کامل رزمندگان دریادل  نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی به عنوان فرزندان غیورملت عزیز ایران اسلامی گفت: همه ما در مسیر مکتب امام و شهدا برای دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی  ایران در عرصه خلیج نیلگون همیشه فارس ، دریای عمان و دریای خزر با اقتدار، محکم و با صلابت  ایستاده ایم. 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد : راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر اقتدار خود می‌افزاییم و با  ابزارهای پیشرفته ای که در دست داریم ، به هیچ کس نیازمند نیستیم و همچنان با ایمان و توکل بر خدا در  عرصه مبارزه با دشمن زبون  خواهیم ماند و در هر جایی که تهدیدی بر علیه نظام بشود به شدت و قاطع پاسخ خواهیم داد.

در حین برگزاری یادواره ۵۲  شهید جاوید الاثر نیروی دریایی سپاه ، پیکر طیب و مطهر یک شهید خوشنام دفاع مقدس برای تبرک و تیمن در این مراسم  حاضر و فضای بسیار معنوی جلسه حاکم نمود . 

 

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای جاوید الاثر  تکریم و تجلیل شد و پس از آن حجة الاسلام و المسلمین رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه نیز با بیان سخنانی از طرف خانواده محترم شهدا از فرمانده ولایی و شجاع نیروی دریایی سپاه بابت اهتمام ویژه ایشان نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی - معنوی بویژه یادواره های شهدا  تقدیر و تشکر نمود.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است