شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبا حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور دربندرعباس صورت گرفت؛ توزیع 600 سری جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی

با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور دربندرعباس صورت گرفت؛ توزیع 600 سری جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 15 دی 1400 ساعت 09:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: بیستمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با توزیع 600 سری جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی و با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش سپاه نیوز؛ بیستمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با توزیع 600 سری جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی فرمانده بسیج سازندگی کشور  و سردارسرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در بندرعباس آغاز شد.

 

سردار زهرایی تصریح کرد: فعالیت‌ها از رزمایش به به نهضت سراسری و از کمک مومنانه به خدمت مومنانه و از بسته معیشتی به ۱۵ نوع خدمت با حضور مردم گسترش یافته است.

 

وی ادامه داد: این کار به طور کامل مردم پایه بوده و حضور خیران دریا دل و پایگاه‌های مقاومت خواهر و برادر و گروه‌های جهادی به اوج خود رسیده است و از سال گذشته تا کنون نزدیک به ۶۰ هزار جهیزیه به زوج‌های جوان و نیازمند اهدا شده و افزون‌بر ۲۶ میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع شده است.

 

مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: این رزمایش در پنج مقطع زمانی در سال گذشته انجام شد و برای امسال هم ۹ مقطع زمانی برنامه ریزی شده که اکنون در هشتمین مقطع زمانی رزمایش همدلی و مواسات قرار داریم.

 

سردار زهرایی گفت:‌۹ هزار زندانی غیر عمد مالی از سال گذشته تا کنون با ۱۰ درصد مبلغی اصلی بدهی شان آزاد شده اند و کارهایی نظیر تهیه و اهدای لوازم تحریر، کیف، کفش، تبلت، کفش، مرمت منزل و همچنین ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی انجام شده است.

 

وی ادامه داد:‌ هرمزگان هم در ۲ سال گذشته ۲۰ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با احتساب امروز انجام داده است و اکنون ۶۰۰ جهیزیه و ۳۰ هزار بسته معیشتی در سراسر این استان توزیع می‌شود.

 

مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: امیدوارم نهضت خدمات مومنانه به عنوان یک مسکن ضروری و با شناسایی دقیق معسرین و نیازمندان که شاید مددجوی کمیته امداد و بهزیستی نباشند با حفظ کرامت آنان همچنان ادامه یابد و روزی برسد که با ثبات اقتصادی، اشتغال و کار آفرینی به نقطه‌ای ببرسیم که نیاز به توزیع بسته‌های معیشتی نباشد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است