شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری؛ پیکر ۲۵۰ شهید گمنام همزمان در ۲۵ استان کشور تشییع می شود

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری؛ پیکر ۲۵۰ شهید گمنام همزمان در ۲۵ استان کشور تشییع می شود

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 12 دی 1400 ساعت 13:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سردار حسن زاده در نشست خبری از تشییع همزمان پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه ۱۶ دی در تهران و ۲۴ استان کشور با حضور مردم انقلابی خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ امروز (یکشنبه) در نشست خبری تشییع باشکوه پیکرهای مطهر۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران و ۲۴ استان کشور افزود: مراسم وداع با این شهدا چهارشنبه ۱۵ دی بعد از نماز مغرب در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت ۱۸ تا ۲۱ و آیین تشییع نیز روز پنجشنبه ۱۶ دی (مصادف با روز شهادت سردار دلها) از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شهدا با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: آیین تشییع به صورت همزمان به جز تهران در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندارن، مرکزی و همدان برگزار می شود.

 

سردار حسن زاده افزود: این شهدای تفحص شده جزو شهدای عملیات ها و مناطق عملیاتی کربلای پنج و هشت(شلمچه)، تک دشمن ۶۷(شلمچه، زبیدات و مجنون)، خیبر(مجنون)، والفجر یک و مقدماتی(فکه)، والفجر ۹ (چوار تا سلیمانیه)، کربلای ۶ (سومار)، مسلم بن عقیل (سومار)، بدر(شرق دجله) و رمضان(شرق بصره) هستند.

 

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه ۱۵۰ شهید گمنام در پایتخت و مابقی در ۲۴ استان کشور تشییع می شود، اظهار داشت: این شهدای گمنام در چند نقطه از تهران خاکسپاری می شوند.

 

سردار حسن زاده با تاکید بر این که این مراسم با مجوز رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود و از مردم می خواهیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند ادامه داد: محدودیت های ترافیکی با کمک پلیس راهور در نظر گرفته شده که اطلاع رسانی در این زمینه توسط نیروی انتظامی انجام می شود.

 

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: فردا( ۱۳ دی) هم مراسم بزرگداشت سردار دلها  از ساعت ۱۴ در مصلای امام خمینی با سخنرانی رییس جمهور و با حضور میهمانان خارجی برگزار می شود.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است