شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفراخوان جذب هدفمند هیئت علمی و پژوهشگر در دانشگاه جامع امام حسین(ع)

فراخوان جذب هدفمند هیئت علمی و پژوهشگر در دانشگاه جامع امام حسین(ع)

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 06 دی 1400 ساعت 20:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: دانشگاه جامع امام حسین(ع) در راستای تکمیل کادر هیئت علمی خود، فارغ التحصیلان و دانشجویان مستعد و توانمند سال آخر دوره دکتری تخصصی (PhD)را به صورت هدفمند جذب می کند .

به گزارش سپاه نیوز؛ دانشگاه جامع امام حسین(ع) جهت تکمیل کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی های تخصصی دانشکده ها و پژوهشکده ها و مراکز علم و فناوری خود،  فارغ التحصیلان و دانشجویان مستعد و توانمند سال آخر دوره دکتری تخصصی (PhD) دانشگاه های معتبر داخلی و بین المللی، را در زمستان 1400جذب می کند .

 در همین راستا از متقاضیان فرهیخته کلیه رشته های علوم پایه، علوم انسانی و علوم فنی و مهندسی دعوت می شود حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 15 دیماه 1400 با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.ihu.ac.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند. 

 

 دانشگاه امام حسین (ع) به منظور تحقق اهداف و ماموریت های خود در اعتلای علمی و فناورانه کشور و انقلاب اسلامی و استفاده از اعضای هیئت علمی و اساتید به عنوان محور اصلی تحول دانشگاه، مبادرت به تغییر منطق آیین نامه ترفیع و ارتقای اعضای هیئت علمی خود از مقاله محوری به منطق احصاء و حل مساله ماموریت گرا کرده است.

 

این آیین نامه جدید که به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور رسیده، هم اکنون مبنای جذب هدفمند اعضای هیئت علمی این دانشگاه است.

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است