شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسخنگوی سپاه خبر داد ؛دستور سرلشکر سلامی برای هرگونه امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان هرمزگان 

سخنگوی سپاه خبر داد ؛دستور سرلشکر سلامی برای هرگونه امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان هرمزگان 

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 23 آبان 1400 ساعت 20:16
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز :سردار رمضان شریف از دستور فرمانده کل سپاه به یگان های این نهاد مستقر در استان هرمزگان برای هرگونه امدادرسانی به زلزله‌زدگان این استان خبر داد .

به گزارش سپاه نیوز؛  در پی وقوع زلزله عصر امروز در استان هرمزگان، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستور سرلشکر حسین سلامی برای آمادگی تمامی یگان های واکنش سریع، امدادی و درمانی سپاه  مستقر در این استان خبر داد و گفت :

با دستور فرمانده کل سپاه هم اکنون کلیه ظرفیت های امدادی و درمانی نیروی دریایی سپاه  ، سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و سایر یگان‌های مستقر این نهاد در منطقه  در آمادگی کامل برای کمک هموطنان عزیز و ستاد بحران و دستگاههای امدادی به سر می‌برند تا در صورت نیاز ، وارد صحنه شوند.

 گفتنی است؛ ساعت 15:36 دقیقه عصر امروز زمین‌لرزه های شدیدی به قدرت 6.4 و 6.3ریشتر منطقه لافت استان هرمزگان را لرزاند. این زلزله در کرمان، کیش، مناطقی از استان بوشهر و جنوب استان فارس نیز احساس شده است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است