شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهتوقیف محموله قاچاق شامل ۷۵۰ راس دام توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

توقیف محموله قاچاق شامل ۷۵۰ راس دام توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 20 ارديبهشت 1400 ساعت 17:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: یک فروند لنج باری شامل ۷۵۰ راس دام قاچاق توسط شناورهای ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

به گزارش سپاه نیوز؛ یک فروند لنج باری حامل 750 راس احشام قاچاق در محدوده تنگه هرمز توسط شناورهای ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف و خدمه آن برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان هرمزگان شد.

 

بنابر اظهارات خدمه و با بررسی های اسناد و مدارک موجود مشخص گردید ، این شناور تا کنون در چندین نوبت بصورت سازماندهی شده در هفته های گذشته قاچاق دام و کالا و نیز بیش از ۸۰۰۰ راس دام در چندین نوبت قاچاق نموده است.

 

شواهد و قرائن در این پرونده حاکی از وجود شبکه سازماندهی شده در موضوع قاچاق دام از کشور به کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین قاچاق کالا به داخل کشور می باشد که بررسی های مربوطه در این خصوص ادامه دارد.

 

فرمانده ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم ندسا گفت: بنابر ابلاغ جدی سلسله مراتب فرماندهی و حسب دستور دریادار تنگسیری ، نیروی دریایی سپاه بصورت جدی برای جلوگیری از قاچاق کالا،دام و سوخت در منطقه خلیج فارس و دریای عمان حضوری فعال و  دائم داشته و ضمن فراهم نمودن امنیت پایدار در منطقه ، با اخلاگران امنیت و وارد کنندگان قاچاق کالا برخوردی جدی خواهد نمود.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است