شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهنماینده ولی فقیه در سپاه شهادت شهید والا مقام سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار را تبریک و تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سپاه شهادت شهید والا مقام سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار را تبریک و تسلیت گفت

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 17 آذر 1399 ساعت 13:25
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی به مناسبت شهادت سردار عبدالرسول استوار تأکید کرد: مجاهدت های این شهید والا مقام برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات و صالحات آن سردار گرانقدر ثبت شده است.

به گزارش سپاه نیوز؛  حجت الاسلام والمسلمین عبدا... حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار عبدالرسول استوار گفت: مجاهدت های این شهید والا مقام برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات و صالحات آن سردار گرانقدر ثبت شده است.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ 

خانواده محترم و معزز شهید سردار سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار

سلام علیکم

شهادت سردار سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار(ره) ازپیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس که زندگی او سرشار از همت در راه خدمت به نظام اسلامی بود ، را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی شک مجاهدت های این شهید والا مقام که عمر خود را در تلاش برای دفاع از آرمان ها و ارزش های الهی و صیانت از میهن اسلامی در سنگرهای مختلف از جمله دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) در مقابل گروه های تکفیری در کنار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه و عراق سپری کرد، برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات و صالحات آن سردار گرانقدر ثبت شده است.

اینجانب شهادت آن انسان وارسته را به محضر فرمانده کل قوا ( مد ظله العالی) خانواده معظم و همرزمان گرامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید عزیز غفران و رحمت واسعه الهی و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

ان شاءا... خداوند متعال روح پاکش را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین ( علیهم السلام) و همرزمان شهیدش محشور و قرین رحمتش فرماید.

عبدا... حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است