شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهرونمایی از دو عنوان کتاب به مناسبت سالروز شهادت طهرانی مقدم

رونمایی از دو عنوان کتاب به مناسبت سالروز شهادت طهرانی مقدم

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 21 آبان 1399 ساعت 12:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: مراسم رونمایی از دوکتاب "هفدهمین روز" و "موشک جواب موشک" به مناسبت سالروز شهادت حاج حسن طهرانی مقدم برگزار شد.


به گزارش سپاه نیوز؛ مراسم رونمایی از دوکتاب "هفدهمین روز" و "موشک جواب موشک" به مناسبت سالروز شهادت حاج حسن طهرانی مقدم برگزار شد.

 

سردار موسوی جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه  در حاشیه این مراسم در خصوص دستاوردهای فرهنگی این نیرو، گفت: تلاش داریم تا متناسب با موضوعات مختلف در حوزه فرهنگی تولیداتی داشته باشیم، البته که ما بیشتر در بخش دفاعی و پدافندی فعال هستیم.

وی افزود: هفته گذشته نیز از «تیربار موشکی» رونمایی کردیم و نمایشگاه اقتدار فضایی را که شامل موضوعات پدافندی بود به نمایش گذاشتیم. از طرفی بنا داریم تا محصولات فرهنگی هم داشته باشیم و این تولیدات بیشتر در قالب فیلم و کتاب خواهد بود؛ بنابراین سالانه از کتاب‌های مختلفی رونمایی خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: در این زمینه با نهادهای مختلف فرهنگی در ارتباط هستیم و به‌ویژه با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارتباط نزدیکی داریم البته این نکته نیز قابل ذکر است که به‌صورت مستقل نمی‌توانیم در تولید فیلم سینمایی فعال باشیم، اما با تلاشی که داشتیم در موضوع موشکی فیلمی تهیه شده که شهریار بحرانی کارگردانی آن را برعهده گرفته است و امیدواریم در جشنواره فجر امسال شاهد اکران آن باشیم.

سردار موسوی گفت: امروز نیز همزمان با سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم از دو کتاب رونمایی شد تا بتوانیم به نوعی قدردان تلاش این شهید بزرگوار باشیم و جوانان را با تلاش‌های جهادی سردار شهید طهرانی‌مقدم آشنا کنیم تا همگان پیرو اندیشه و راه این عزیزان باشند.


علی اصغر جعفری مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت:  این دو کتاب ثمره همکاری موزه دفاع مقدس و نیروی هوا فضای سپاه است و امروز این نیرو مشت گره کرده مقابل دشمنان انقلاب است و این نقش مهم باید به گونه‌ای تبیین شود تا جوانان کشور با اندیشه شهدای در راه قدرت موشکی ایران بیشتر آشنا شوند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است