شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهجانشین فرمانده نیروی قدس سپاه : باید در  جبهه و محور مقاومت بمانیم

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه : باید در  جبهه و محور مقاومت بمانیم

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 06 مهر 1399 ساعت 14:15
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: جانشین فرمانده نیروی قدس در نشست «تداوم دفاع مقدس در جبهه مقاومت» گفت: باید در  جبهه و محور مقاومت بمانیم و در برابر ناملایمات و نابرابری‌ها بایستیم.

 به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست «تداوم دفاع مقدس در جبهه مقاومت»توضیح داد:  در هفته دفاع مقدس و سالروز عملیات ثامن الائمه و فضای معنوی اربعین هستیم که همه آنها را گرامی میداریم. جوهره وحقیقت این ایام خدایی یک چیز است و آن ایام الله هستند که ظلمت و نور یا حق و باطل را نشان میدهد.

 

وی با طرح این پرسش که در جبهه مبارزه حق و باطل کجا ایستاده‌ایم؟ ادامه داد: خداوند اراده کرده است که در این نبرد حق را پیروز و باطل را شکست دهد، بندگان خود را آزمایش و پیروز کند. این سنت تغییر ناپذیر الهی است. در سوره انبیا خداوند فرموده است که خدا چیزی را بیهوده نیافریده است بلکه مبارزه حق و باطل سمت و سویی دارد. یک طرف علم است یک طرف جهل، ارزش و ضد ارزش، عدل و ظلم است. مولفه های این جبهه عدالت‌خواهی هم این است که در آیت‌الکرسی می‌خوانیم. خدا پرستی و هوا پرستی در دو سوی جبهه حق و باطل است. شب‌ها در سنگر رزمندگان مناجات، توسل، راز و نیاز بود و آن طرف بی بندوباری بود. ما دنبال خداخواهی بودیم.

 

سردار حجازی افزود:امام فرمودند حصر آبادان شکسته شود. شاید برخی‌ها باور نمی‌کردند شدنی است اما چون امر امام و ولی بود یقین داشتند به نتیجه خواهد رسید. در جبهه حق ایثار بود و در جبهه باطل زیاده خواهی. در جبهه باطل یأس و ما امیدی وجود دارد در جبهه حق صفا و صمیمیت موج میزند و آن سو حیله گری است.

 

 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: این افتخار ما است که با باطل مبارزه می‌کنیم. خدا اراده کرده است که با حق بر سر باطل می‌کوبد. ما باید در این جبهه و محور مقاومت بمانیم و در برابر ناملایمات و نابرابری‌ها بایستیم. وظیفه داریم انتقام خون حاج قاسم را بگیریم . سران آمریکا و افرادی که مرتکب این جنایت شدند همگی مجرم هستند. ما باید خدا را یاری کنیم این شرط نصرت الهی است. باید از مظلوم دفاع کنیم و بایستیم و تحت ولایت و رهبری انقلاب مطیع باشیم و دستورات نافذ ایشان را به اجرا در آوریم.

 

انتهای پیام

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است