شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهپیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت درگذشت آیت الله تسخیری

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت درگذشت آیت الله تسخیری

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 29 مرداد 1399 ساعت 16:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی ارتحال آیت الله تسخیری ،مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.


به گزارش سپاه نیوز،  در پی ارتحال آیت‌الله محمدعلی تسخیری مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد .


متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
بیت محترم و معزز حضرت آیت الله تسخیری «رحمه الله علیه»

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

ارتحال عالم بزرگوار و فقیه پرهیزگار حضرت آیت الله محمد علی تسخیری «رحمه الله علیه» مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و از اساتید حوزه و دانشگاه موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

آن عالم وارسته و ولایت مدار از مدافعین نهضت اسلامی بوده و در ناملایمات و حوادث در کنار مظلومین و یاور مستضعفان و همدرد با آنان،عمر بابرکت خود را در عرصه‌های مختلف علمی و ترویج فرهنگ اسلامی در داخل و خارج از کشور،نشر معارف اهل بیت( علیهم السلام)، پاسداری از حریم ولایت علوی و استقرار نظام جمهوری اسلامی سپری نمود.

اینجانب عروج ملکوتی این بنده مخلص خداوند را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)،مراجع عظام تقلید،علمای جهان اسلام بالاخص بیت مکرم و فرزندان معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده،برای آن مرحوم همجواری با اولیا الله و علو درجات معنوی را از درگاه ذات اقدس ربوبی مسالت و صبر جمیل و اجر جزیل را برای همه بازماندگان داغدار آرزومندم.

عبدالله حاجی صادقی
 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است