شما اینجا هستید: خانهسایر حوزه هاستاد کلسردار سلامی: ملت ایران در میدان جنگ اقتصادی با سربلندی پیروز خواهد شد

سردار سلامی: ملت ایران در میدان جنگ اقتصادی با سربلندی پیروز خواهد شد

منتشرشده در ستاد کل سه شنبه, 11 دی 1397 ساعت 14:26
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه حرکت های آزادی خواهانه مردم منطقه را الهام گرفته ازحرکت انقلابی ملت ایران  دانست وگفت: ملت ایران در میدان جنگ اقتصادی با سربلندی پیروز خواهد شد.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ایلام اظهار داشت:  استان ایلام  افتخار حماسه و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد چرا که مردان و زنان سترگ این خطه مرزی در مرزهای شرف و دفاع جانانه ایستادند و مقاومت کردند.

وی افزود : همه ما مردم ایلام را به  سلحشوری  و مردانگی می شناسیم و اکنون میزبانی از زائران  اربعین  حسینی نیز  افتخاردیگری است که نصیب مردم این دیار شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه  در ادامه با بیان اینکه در برهه ای خطیر و درخشان در تاریخ پرافتخار ایران  اسلامی قرار داریم، گفت: ملت ایران درحال ساختن شکوه استثنایی تاریخ درحال حرکت بوده و این ملت درطول ۴۰سال ازانقلاب اسلامی توانسته است کمر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را بشکند.

سردار سلامی با یادآوری توطئه های مختلف استکبار در مقابله با جمهوری اسلامی ،تصریح کرد: دشمن درمرحله اول با به راه انداختن جنگ تحمیلی قصدداشت به دنیابفهماند که باتکیه به اسلام وانقلاب نمی شود حکومت عدل الهی تشکیل داد، اما مردم باشورحسینی و باتابش نورولایت  در مقابل بدخواهان نظام ایستادند  و به جهانیان ثابت کردند در راه دفاع وحراست از آرمانهای انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

وی حرکت های آزادی خواهانه مردم منطقه را الهام گرفته ازحرکت انقلابی ملت ایران  دانست و افزود: اگرجهان اسلام بادین وایمان درمقابل ستم زورگویان ایستاد تجربه ایمان ملت ایران است که پیروزی های جهان اسلام رارقم زد.

جانشین فرمانده کل سپاه جنگ روانی دشمنان در سالهای اخیر را در راستای ضربه زدن به  اعتقادات و ارزشهای اسلامی ملت بزرگ ایران و براندازی نظام اسلامی برشمرد و اظهار کرد:  باحضور مردم و دوراندیشی و تیزبینی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر دشمن زمین گیرشد.

سردار سلامی  سه مرحله، جنگ تحمیلی، جنگ نرم و عملیات روانی و فشارهای اقتصادی را از روش هایی برشمرد که دشمن در  مصاف ملت ایران ازابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به کار برده  است و گفت: امروز ایران اسلامی به برکت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در این جنگ نابرابر و در میدان جنگ اقتصادی با سربلندی پیروز خواهد شد.

گفتنی است ؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده  سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور سردار سلامی برگزار شد و  با حکم فرمانده کل سپاه ،سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی به عنوان فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام معرفی شد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است